TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
17-5-2008
|
22-6-2007 9:54:45
Dag Freya,
Ik ken die situaties... hoewel het mezelf niet is overkomen. Zo is mijn Bomma gestorven net voor de geboorte van mijn neefje. (zoontje van mijn zus) Erg moeilijk en pijnlijk. Je bent gelukkig en toch is het moeilijk want je zit constant met iets anders in je hoofd. Ik hoop dat het herstel van je opa goed verloopt. Misschein kan hij er dan toch nog bij zijn. Tegenwoordig gaat het erg vlot het plaatsen van een peacemaker. Indien je de kans krijgt moet je dit maar eens vragen aan de dokter. Ik betweifel, dat als het niet te ernstig is tenminste, hij langer dan een maand in het ziekenhuis moet blijven. Het belangrijkste is dat er een oplossing is voor jouw opa en uitzicht naar eeen goed herstel. Probeer er niet te hard over na te denken, want het komt zeker en vast in orde!
Goede moed en het allerbeste, groetjes, Nathalie
|
|
Valerie
16-5-2007
|
22-6-2007 9:59:53
Freya,
Ik herken jammergenoeg je verhaal... Wij zijn getrouwd op 16 mei en 18 dagen daarvoor, op 28 april, is mijn grootvader gestorven. Wij hadden dit al een tijdje zien aankomen en wisten dat hij onze trouw waarschijnlijk niet meer zou halen. Dat heeft natuurlijk zijn stempel gedrukt op de laatste voorbereidingen en heeft voor de nodige emotie en stress gezorgd. Maar tegelijk is iedereen ons ook op het hart blijven drukken dat we moesten proberen genieten, zelfs mijn grootvader zelf tijdens ons laatste gesprek. Uiteindelijk heeft dit uiteraard een invloed gehad op ons feest, onszelf, de familie en mijn grootmoeder die nu dus pas weduwe geworden was. Maar anderzijds wisten we dat we de steun van de hele familie hadden, dat iedereen begreep dat onze trouw verzetten eigenlijk geen optie was (zowel praktisch als financieel). Wij hebben op onze dag toch écht kunnen genieten, altijd met onze pepe in ons achterhoofd, maar ik kan niet zeggen dat ik me op de dag zelf minder gelukkig heb gevoeld. Ik lees dat het bij jou nog de goeie kant kan opgaan; misschien kan hij er ook nog bij zijn? Of is dit nu al uitgesloten? Zelfs als hij er niet kan bij zijn, kun je je grootvader betrekken op je dag, door hem een bezoek te brengen (dat waren wij van plan als hij nog geleefd had). En zoals ik al gezegd heb: dit alles zal nu wel een grote dumper zetten op jullie voorbereidingen, maar de dag zelf zul je toch kunnen genieten. Zeker als je weet dat je grootvader het ook zo wil!
groetjes en sterkte, Valerie
|
|
nathalie
1-9-2007
|
22-6-2007 15:25:38
Hey meid,
ik weet ongeveer wel wat je doormaakt. ons plan was eerst om op 18 april te trouwen, maar die datum is mijn bomma van mama's kant gestorven. Dus, we hadden toen nog niets concreet gepland, hebben we gezegd dat we gingen trouwen op 1 september. Vorig jaar in juli de feestzaal vastgelegd enz. En enkele weken later is mijn andere grootmoeder overleden en begraven op..; jawel, 1september.
Wij hebben ook niets meer verzet, maar het gaat toch een moeilijke dag zijn, vooral omdat de band met de bomma zo goed was
|
|
KARINA
27-7-2007
|
23-6-2007 15:56:45
een operatie,zoals een pacemaker gaat heel vlot,mijn aanstaande heeft vorig jaar eentje moeten laten steken en die was na 1 week terug thuis. hij is wel een pak jonger denk ik maar toch,de ingreep is vlot verlopen en hij doet zoals vroeger en heeft nergens meer last van,want zijn hart miste soms een slag.Dus zeker niet panikeren,dat vlot wel,en veel sterkte. Succes, Karina
|
|
Freya
11-8-2007
|
24-6-2007 20:58:22
Allemaal heel hard bedankt voor jullie reacties. Momenteel gaat het nog niet goed met hem, hij ligt nog steeds op intensieve zorgen. Hij had blijkbaar ook een liesbreuk. Ik hoop dat hij snel op een dagkamer mag. Hij ligt namelijk in Bastogne in het ziekenhuis, ze wonen in de ardennen, dus niet evident om even over en weer te rijden. Alvast bedankt.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|