Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk

21-6-2007 21:06:48
Ik heb mijn oog laten vallen op een trouwjurk hier op de site gezien, namelijk de jurk 'agave 12' ivoorkleur van rembo styling. Heeft er iemand enig idee wat de kostprijs hiervan is?

Ronny
1-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 492

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik22-6-2007 13:41:07

Hey,

de jurken hier op de site zijn al van enkele collecties geleden. Ik vermoed dus dat ze nergens meer te vinden zijn.

Groetjes,
Lieve

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik22-6-2007 15:41:06

Eén ding heb ik geleerd. Pas jurken , want ze zien er soms helemaal anders uit aan je dan op foto. Bij mij is dat toch zo geweest. Wat ik nu zal dragen was ook niet wat ik op foto aangewezen heb, eigenlijk ging ik het zelf niet passen, maar eenmaal aan was het beeldig! Ik zou zeggen, ga gewoon naar bruidswinkels en pas daar, misschien vind je iets dat nog mooier is dan hier.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...