Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laatste vraagjes voor onze grote dag

  21-6-2007 16:26:56
Hallo medebruidjes,

Zaterdag is het zover voor ons!
Zouden jullie me nog eventjes kunnen helpen met wat ik best allemaal meeneem die dag?
Ik had ook nog een vraagje of jullie allemaal parfum gaan dragen? Kan er mij iemand een goed parfum aanraden?
Verder hoop ik dat ik niets vergeten ben in de voorbereidingen, ik ben best wel zenuwachtig. Kan er mij ook nog iemand een checklist geven?

groetjes
evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 886


Lies
27-10-2007
 Meld misbruik21-6-2007 16:34:24

Een dikke proficiat Evi!

Geniet ervan!

Mijn parfum-aanrader: J'adore van Dior (heel toepasselijk!)

Groetjes

Lies



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik21-6-2007 16:38:41

mijn parfum aanrader is Calvin Klein met Eternity of van Dior Tendre Poison. reukt die heel graag.
Succes,
Karina



Els
31-8-2007
 Meld misbruik21-6-2007 16:53:50

Hey,

Aangezien je op je trouwdag misschien wel soms een last zal hebben van 'te warm' is het misschien aan te raden om geen al te zwaar parfum te nemen want in combinatie met zweet of zonlicht vervaagt de geur en wordt hij slechter...

Zelf heb ik momenteel Euphoria van Calvin Klein en Hypnôse van Lancôme. Beiden redelijk zwaar... Denk dat je best iets kiest dat lichter is en af en toe een bij parfumeren op je dag zelf. Je geeft je flesje aan je mama of getuige ofzo... De geuren zoals anaïs anaïs-amor amor (maar weet het juiste merk niet meer) ruiken ook lekker en gaan niet 'stinken'... Happy van Clinique is ook licht en ruikt heel lekker (en happy :-) )

Veel succes!

ELs
31/08/07



wendy
23-6-2009
 Meld misbruik21-6-2007 17:23:39

Hallo,

ook voor ons is het zaterdag onze grote dag. Ik zou je aanraden om wat maquillage mee te nemen ( lipgloss of lippenstift om bij te werken en eventueel wat poeder ), misschien eventueel een zakdoekje. Voor de rest denk ik niet dat je iets nodig hebt. Ik geef mijn spulletjes aan mijn getuige.

Dan ivm je parfum. Ik zou inderdaad ook geen te zware nemen. Ik werk zelf in een parfumerie en de parfums die het meest genomen worden door bruidjes zijn J'adore van Dior, Romance van Ralph Lauren, Eternity van Calvin Klein en Noa van Cacharel. Allevier heel zachte romantische geuren. Zou je toch aanraden om ze eens uit te proberen, want bij iedreen ruikt een geur anders.

Hopelijk heb ik je hierbij een beetje kunnen helpen. Ik wens je alvast een prachtige bruiloft toe en een superleuke dag.

Groetjes

Wendy



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 18:01:52

Ik ben verzot op Love in paris van Nina Richi, maar voor mijn trouwdag wil ik een nieuw parfum speciaal voor deze dag. Ik heb voor verchillende belangrijke momenten een parfum dat me er steeds aan doet denken.

Welk het zal worden weet ik nog niet, ga een "snuffelen" binnenkort!

Maak er een hele mooie dag van en laat weten hoe het was. Ene..., een fotootje mag natuurlijk ook altijd! Ben altijd zo nieuwschierig naar de kleedjes!!!! :)

Mara



Anne
21-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 19:40:43

Hallo,

Ik wens je eerst en vooral een spetterende dag zaterdag. Betreffende het parfum, die dat ik voorlopig de beste vind is Hypnose van Lancome, (ga ik zelf dragen op onze dag) is toch ook toepasselijk hé, je gaat daar iedereen hypnotiseren met je prachtig kleed en zeker je ventje .. (grapje hé).
Lieve groetjes
Anne



Caroline
7-7-2007
 Meld misbruik21-6-2007 19:54:01

Pleasures van Estée Lauder! Superzalige frisse en lichte zomergeur waar ook mijn ventje weg van is...

Groetjes!
Caroline



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik21-6-2007 20:38:15

Hey,

Ik draag altijd J'adore van Dior ... Die kan ik je dus zeker aanraden.

mvg,
Elke



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 21:56:08

en mijn lievelingsparfum is XS Pour Elle...



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik22-6-2007 8:27:25

Mijn favoriet: Miracle van Lancôme. Romance van Ralph Lauren heb ik ook, vind ik zeker even passend.

Veel geluk zaterdag, ik wens jullie alvast een prachtige dag toe!

Tania



Veroniek

 Meld misbruik22-6-2007 11:04:42

Hoi Evi

Ook ik heb 2 parfums. Nl. die van J'adore van Dior en ik heb ook nog in mijn kast staan Miracle van Lancôme.

Weet zelf ook nog niet deweke ik ga gebruiken op mijn trouwdag...

Alvast een mooie dag toegewenst en geniet ervan!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...