Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer bedanken?

  21-6-2007 14:52:20
Wij hebben vorige week onze uitnodigingen verstuurd, we trouwen begin augustus.
Op onze uitnodiging hadden we als cadeautip centjes voor de huwelijksreis gevraagd en tot mijn verbazing hebben er nu al mensen gestort.
Mijn gevoel zegt me om die mensen nu al op te bellen om te bedanken of wordt dat niet gedaan?

annemie
4-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 807


Lies
7-7-2007
 Meld misbruik21-6-2007 15:01:02

Hallo,

ik zou dat zelf niet doen. Ik stuur iedereen na de trouw een mooi bedankingskaartje met een foto van ons. Dan hebben ze nog een herinnering van onze mooie dag.

groetjes



Veroniek

 Meld misbruik21-6-2007 15:26:46

Hoi

Ik zou dat ook niet doen. Wij trouwen in de 2de helft van juli en hebben ook al van verschillende mensen geld ontvangen. Als ik die mensen zie zeg ik hun nu wel al een bedankt (zijn ze zeker dat we het gezien hebben en toegekomen is) op de trouw zelf zal ik het ook zeggen tegen de mensen die ik zie & wij zijn ook achteraf van plan om iedereen een kaartje met een mooie foto van ons op (ofzo) te sturen als bedanking!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik21-6-2007 15:48:53

Hey,

Ik zou die mensen er nu ook niet speciaal voor opbellen, dat heb ik toch nog nooit geweten. Het lijkt mij wel logisch dat als je ze gewoon ziet of belt, je ze terwijl bedankt, of natuurlijk op het feest zelf.
Veel succes nog,
Tania



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 21:57:17

Hallo,
Ik vind dat je daar gewoon je gevoel in moet volgen... als jij zin hebt om die mensen nu op te bellen, dan zou ik dat gewoon doen... en dan geef je hen na de trouw een bedankje zoals je voor alle anderen doet...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...