Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"Iets anders" Zuid-West-Vlaanderen

21-6-2007 13:34:39
Wij zijn op zoek naar een feestzaal in Zuid-West-Vlaanderen. Maar we zouden willen af stappen van het klassieke idee van zoveel gangen aan een vaste tafel.

We dachten eerder aan bvb. het voorgerecht in walking dinner formule, met daarna het hoofdgerecht aan tafel en een dessertbuffet (en natuurlijk een dansfeest).

Maar in welke feestzalen kan je voor zoiets terecht?

We hebben weet van feestzalen zonder traiteur (kasteelhoeve, ferme de wulf), maar zijn er ook feestzalen met traiteur die deze formule aanbieden?

We zullen ook niet met een gigantische groep zijn, eerder 80 à 100 personen.

Kan iemand ons enkele (betaalbare :) )feestzalen aanraden?

Griet

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 287

Griet

Meld misbruik21-6-2007 13:35:57

Dit bericht moest normaal bij feestzalen komen, maar blijkbaar is dat ergens mis gegaan :)

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik21-6-2007 15:55:39

Ik ben niet van jouw omgeving, dus ik kan je niet meteen een feestzaal aanraden, maar als wij op zoek gingen kon je dat in heel veel feestzalen doen. Ook degene waar wij nu gaan is eigenlijk een klassieke feestzaal, en zij hebben ook één menu in hun keuze waar het voorgerecht een tapasbuffet is, dan het hoofdgerecht aan tafel, en dan dessertenbuffet en dansfeest. Ik denk dus dat je gewoon op zoek kan gaan naar een feestzaal die je leuk vindt, en dat ze dat daar naar alle waarschijnlijkheid ook wel aanbieden. Je hoeft daarvoor niet per se een aparte traiteur te hebben.

Succes nog,
Tania

vanessa
21-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 16:58:12

hoi,
in de royal astrid in oostende hebben ze verschillende formules;kijk eens op hun site,wij hebben ons trouwfeest daar en qua prijs en kwaliteit is dit 100% in orde,gewoon prachtig
groetjes
vanessa

vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 19:46:54

Hoi griet!

Mijn vriend en ik willen net als jullie geen stijf feest waarbij iedereen aan tafel zit de ene menu na de andere af te wachten. Bij ons is de keuze gegaan naar een chique bbq. Onze feestzaal is in Maarkedal, de Stonebridge. Zeer vriendelijke mensen en echt alles is mogelijk! Van een pizzafestijn, over een aziatische avond, een hamburgerfeest of dan weer een super chique diner,...

Natacha B

Meld misbruik26-6-2007 12:19:37

Fabriekspand in Roeselare: daar mag je 'alles' doen wat je wilt.
Ze zijn niet gebonden aan een traiteur, dus is het dan eigenlijk de geschikte traiteur die je moet vinden. De huurprijs is wel wat, maar de drank serveren ze aan brouwersprijzen, dus dat scheelt wel veel in de eindkost (als, zoals bij ons, het grootste aantal gasten pas later komt)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...