Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf Limburg

  21-6-2007 13:29:02
Dag bruidjes,
Wij hebben een fotograaf in de familie en hadden dan ook gehoopt dat hij onze fotoreportage voor zijn rekening zou nemen. Nu heeft hij ons laten weten dat hij wel wil filmen, maar geen foto's nemen.
Wij zijn nu dus op zoek naar een fotograaf uit Limburg. We trouwen in Bilzen.
Heeft er iemand goede ervaring met een fotograaf uit deze buurt, laat het ons dan weten.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Laura & Fabio

Laura
23-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1024


Evy
1-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 13:50:42

Hallo Laura,

We trouwen ook in Limburg (Gingelom). In Lipmburg kan ik je: Werner Buttgereit van Genk zeker aanraden: http://www.wernerbuttgereit.be/ .
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een fotograaf van Leuven. Ik had graag iemand ter plaatse van het begin (klaarmaken enz) tem de openingsdans. Zijn gevevens: Peter Maris: http://www.peter937.fotopic.net/
Wij lieten onze uitnodigingen inclusief fotoshoot reeds door hem maken en ze zijn meer dan prachtig!
Ik zou zeggen, kijk en vergelijk goed, en zoek niet expliciet naar iemand uit Limburg, tijdens onze zoektocht waren er fotografen van overal die ter plaatse konden komen.

groetjes en véél succes,
evy



Laura
23-8-2008
 Meld misbruik21-6-2007 14:20:39

Dag Evy,

Bedankt voor je tips. Is het dan niet zo dat een fotograaf die van verder moet komen verplaatsingskosten aanrekent? Had ook graag foto's vanaf het begin tot en met het feest en dacht daarom dat een fotograaf vanuit de buur wel handig zou zijn.
Zal zeker de websites die je me gegeven hebt een bezoekje brengen.

Nog veel plezier met de voorbereidingen.

groetjes,
Laura



Lien
28-7-2007
 Meld misbruik21-6-2007 14:28:28

Wij hebben Jos Molenaers uit Tongeren. Een aanrader maar wel heel druk bezet!



Evy
1-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 14:43:51

Laura,

Dit zit er bij ons inbegrepen:
1 fotoreportage huwelijk incl. originelen op DVD.
Foto-album met geplakte foto’s (ongeveer 80 stuks, waarvan ong. 5 vergrotingen 20x30, ong. 15 ex 13x18 en ong. 60 ex. 10x15) (inclusief album).
Uitnodigingen op foto + fotoshoot.
Schatting verplaastingsonkosten is 25 euro.
Ter plaatse vanaf 13u30 tot openingsdans.
Fotografie is niet Peter zijn hoofdberoep en dat merk je aan de prijs!;o)
Kwaliteit daarentegen zeker niet minder, integendeel!
Eten en drinken, receptie en avondfeest hebben we ook wel voorzien, dus dat moet je eventueel nog bijtellen.
Heb je eventueel een e-mailadres? Ik heb aan Peter informatief eens gevraagd welke regio's hij gaat, kan je zijn antwoord altijd even doormailen...
Voor ons begint het af te korten, we trouwen op 01 september 2007, kan niet snel genoeg gaan nu!
groetjes,
evy








sofie
17-11-2007
 Meld misbruik21-6-2007 16:46:23

hallo laura,

ik heb fotograaf yvo schils uit hoeselt genomen omdat ik vind dat hij heel originele foto's maakt, niet de stijve klassieke foto's. je moet er natuurlijk voor zijn.
ik trouw op 17/11/07 in hoeselt.
veel succes
groetjes sofie



Laura
23-8-2008
 Meld misbruik21-6-2007 17:03:24

Hallo Evy,

25 euro als verplaatsingskost is inderdaad niet de dood. Moet zeggen dat je wel een uitgebreid pakket krijgt. Je mag me zijn antwoord altijd doormailen. Mijn adres is: laura_vanbael@hotmail.com.

groetjes.



Laura
23-8-2008
 Meld misbruik21-6-2007 17:05:47

Dag Sofie,

Heb je eventueel ook een website adres van jullie fotograaf? Dan ga ik daar zeker en vast ook eens een kijkje nemen want sta ook open voor andere stylen van foto's.
Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.

Laura



sofie
17-11-2007
 Meld misbruik21-6-2007 20:11:17

hallo laura,
ivm de fotograaf yvo schils uit hoeselt.
die heeft geen website maar heb wel het telefoonnummer en zijn adres als dat je kan helpen.
yvo schils sparrenlaan4 3730 hoeselt
gsm : 0474/743390
je kan altijd eens langs gaan en dan laat hij voorbeelden zien van wat voor soort foto's hij maakt , wel bijna altijd digitaal

veel succes sofie



Wouter

 Meld misbruik22-6-2007 7:01:14

Laura,
Artxop (zie deze site of op www.artxpo.be ) maakt vezorgde reportages tegen een redelijke prijs (€600)
We komen uit Oost Vlaanderen, maar dikwijls ook werkzaam tot in Limburg. (Dan vragen we €50 verplaatsingskosten)
Neem gerust contact voor meer informatie.

Gr.

Wouter



Tamara

 Meld misbruik22-6-2007 13:07:19

Hei, wij zijn ook van Bilzen! We hebben Werner Buttgereit gekozen o.w.v. zijn originele foto's. Hij heeft ook een website waar de verschillende formules opstaan.
Wij trouwen wel pas op 05/07/2008.
Hoe lang op voorhand hebben jullie de datum kunnen vastleggen in Bilzen? Heb je ook enig idee hoe lang de ceremonie in het gemeentehuis duurt?



Laura
23-8-2008
 Meld misbruik22-6-2007 13:42:48

Dag Tamara,
wij trouwen ook pas in augustus 2008, maar willen voor alle zekerheid zoveel mogelijk al vastleggen.
Wij hebben in Maart al onze datum vastgelegd bij de gemeente en de ceremonie zou een half uur duren. We kunnen wel pas vanaf begin 2008 langstgaan om alle officiële documenten (geboorteaktes,...) hiervoor binnen te brengen en dus alles nog eens officieel te bevestigen.

Tof dat er nog iemand uit de buurt is die ook rond dezelfde periode trouwt.

Nog veel succes met de voorberedingen.
Groetjes,
Laura


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...