Terug naar overzicht
Hey,hoe leuk! Wij hebben uiteindelijk onze uitnodiging aangepast aan ons thema (keltisch, dus met een keltisch gedichtje).Mijn vriend zag het niet zitten omdat hij schrik had dat ozzy iets zou overkomen tegen dat de trouw eraan kwam. Ons beesteke heeft namelijk geen al te sterke gezondheid, al gaat het de laatste tijd al wel een stuk beter met haar, maar 't blijft ons zorgenkindje!'t zou dan een pijnlijke herinnering zijn moest er ondertussen iets mee gebeuren. Ik hoop echter dat nu hij sterker is hij er wel door komt en de dierenarts heeft er ook alle vertrouwen in, maar toen we de kaarten ontworpen waren we daar niet zo zeker van. Groetjes, Mara
Hey,Bij ons staan de hondjes niet op de uitnodiging maar wij (vooral ik) willen ze wel bij op de trouwfotos.Zijn jullie dat ook van plan of vind je dat niet gepast?Natuurlijk zullen we er ook maken zonder, maar ik heb al enkele reacties gehad zo van éécht???groetjes Astrid
Hoi Astrid,Ik wil zeker een foto in trouwjurk met mijn hondjes.Wij hebben geen kindjes maar voor mij zijn mijn hondjes mijn kindjes, dus vind ik het maar normaal om ze ook te vereeuwigen op zo'n belangrijke dag.De reacties zullen altijd uiteenlopend zijn. Trek je daar niets van aan.Ik zeg DOEN.Groetjes Nele
Dag Tamara,Khoop dat je hond gauw beter wordt. Ik weet wat het is om een "zorgenkindje" te hebben.Veel succes ermee.Groetjes Nele