Terug naar overzicht
Hallo Evelien,Ik weet niet van waar je bent maar ik heb die muziekdoosjes al wel gezien (en zelfs ooit eens één gekocht) in 'De krokodil' in Leuven. Dat is een grote speelgoedwinkel met vooral houten speelgoed. In Lier hebben (hadden)ze dat ook. Ik heb net op de website gekeken www.krokodil.be en daar vind je alle winkels. Ze hebben er wel een paar hoor!succesHanne
Hey Evelien!Ik weet wat je bedoelt, ik heb het ook al vaak gezien, maar dan op vakantie. Je vindt die dingen vaak in (Zuid)-Frankrijk. Op internet heb ik zelf tot hiertoe nog niets gevonden. Als je op vakantie zou gaan, kan je ze daar wel vinden natuurlijk, maar da's niet echt makkelijk he...Weet jij de juiste naam van die dingetjes?GroetjesLies
Hey evelien,In Mechelen hebben ze die muziekdoosjes bij betty wood een speelgoedwinkel!Leuk idee! Wij geven iedereen een cinematicketje met daarop de naam van een (strand)film. Op de tafel ligt dan een dvdtje met die film.groetjes Lisswww.chrisenliss.bruiloftsite.nl 15-09-07
Hallo,In Brugge in de Oostmeers is er een winkeltje van Kalligrafie waar ze die doosjes verkopen... www.symposion.be groetjes