Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mini-muziekdoosjes

21-6-2007 11:22:47
Hey,

nog een vraagje van mij... Voor de tafelverdeling op het avondfeest had ik gedacht van de gasten bij het binnenkomen een kaartje te geven met de titel van een lied (of bvb. de eerste rij muzieknoten) en dan op de tafel zo van die mini-muziekdoosjes te zetten (lijken op mini-draaiorgeltjes). Heeft er iemand een idee waar je die hebbedingetjes vindt? Ik heb ze al vaak gezien, maar kan me niet herinneren waar en hoeveel die kosten?

Ben er ook nog beetje vroeg mee (trouw pas op 8 december) maar ik begin al met de aankoop van kleine dingen zodat alle kosten niet opeen komen!

Bedankt!

Evelien

evelien
8-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 231

Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik21-6-2007 11:50:31

Hallo Evelien,

Ik weet niet van waar je bent maar ik heb die muziekdoosjes al wel gezien (en zelfs ooit eens één gekocht) in 'De krokodil' in Leuven. Dat is een grote speelgoedwinkel met vooral houten speelgoed. In Lier hebben (hadden)ze dat ook. Ik heb net op de website gekeken www.krokodil.be en daar vind je alle winkels. Ze hebben er wel een paar hoor!

succes
Hanne

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik21-6-2007 11:52:12

Hey Evelien!

Ik weet wat je bedoelt, ik heb het ook al vaak gezien, maar dan op vakantie. Je vindt die dingen vaak in (Zuid)-Frankrijk. Op internet heb ik zelf tot hiertoe nog niets gevonden. Als je op vakantie zou gaan, kan je ze daar wel vinden natuurlijk, maar da's niet echt makkelijk he...

Weet jij de juiste naam van die dingetjes?

Groetjes

Lies

Melissa
15-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 21:48:43

Hey evelien,
In Mechelen hebben ze die muziekdoosjes bij betty wood een speelgoedwinkel!
Leuk idee!
Wij geven iedereen een cinematicketje met daarop de naam van een (strand)film. Op de tafel ligt dan een dvdtje met die film.

groetjes Liss
www.chrisenliss.bruiloftsite.nl
15-09-07

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 22:01:18

Hallo,
In Brugge in de Oostmeers is er een winkeltje van Kalligrafie waar ze die doosjes verkopen... www.symposion.be
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...