Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging: dvd

21-6-2007 11:18:44
Hey,

mijn vriend en ik moeten een beetje aan budgetplanning doen voor ons huwelijk en willen bijvoorbeeld besparen op de uitnodigingen. We hadden gedacht om geen kaarten te laten drukken, maar bijvoorbeeld een filmpje te maken en op dvd te zetten en dat aan iedereen op te sturen. Heeft iemand daar ervaring mee? Wat is ongeveer de kostprijs en wat vinden de genodigden ervan?

Bedankt!

Evelien x

evelien
8-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 243

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik21-6-2007 11:44:21

Hoi,
Ik heb daar geen ervaring mee, maar ik vind het wel een erg goed idee. Ik denk dat de reacties wel positief zullen zijn!
Groetjes,
Ilse

Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik21-6-2007 12:04:15

Hallo Evelien,

Leuk idee alleszins. Maar ik weet niet of dit echt zo kostensparend zal zijn als jullie denken. Hou rekening dat deze DVD gekocht/beschreven moet worden. Daarnaast eventueel een bedrukking op de DVD zelf en natuurlijk ook een hoesje. Ook het hoesje zal je normaal gezien bedrukken, dus op zich komt dat op hetzelfde neer.

GRoetjes

tine

Veroniek

Meld misbruik21-6-2007 15:24:29

Hoi Evelien

Het is een héél tof idee, maar ik denk (zoals Tineke zegt) dat dit duurder zal uitkomen dan een papieren uitnodiging...
Ook al maak je het zelf, je moet zowieso je DVD en hoesje kopen. Dan nog papier en de inkt voor jullie hoesje te maken.

En dan nog een 2de punt voor de genodigden, niet iedereen heeft al een computer... Dus ik zou zeker zorgen dat op het hoesje de datum en het uur ofzo staat.

Toch een tof en origineel idee hoor, ik had er nog niet van gehoord en ook niet aan gedacht! Als je het doet veel succes ermee!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik21-6-2007 16:58:36

hey,