Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging: dvd

21-6-2007 11:18:44
Hey,

mijn vriend en ik moeten een beetje aan budgetplanning doen voor ons huwelijk en willen bijvoorbeeld besparen op de uitnodigingen. We hadden gedacht om geen kaarten te laten drukken, maar bijvoorbeeld een filmpje te maken en op dvd te zetten en dat aan iedereen op te sturen. Heeft iemand daar ervaring mee? Wat is ongeveer de kostprijs en wat vinden de genodigden ervan?

Bedankt!

Evelien x

evelien
8-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 243

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik21-6-2007 11:44:21

Hoi,
Ik heb daar geen ervaring mee, maar ik vind het wel een erg goed idee. Ik denk dat de reacties wel positief zullen zijn!
Groetjes,
Ilse

Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik21-6-2007 12:04:15

Hallo Evelien,

Leuk idee alleszins. Maar ik weet niet of dit echt zo kostensparend zal zijn als jullie denken. Hou rekening dat deze DVD gekocht/beschreven moet worden. Daarnaast eventueel een bedrukking op de DVD zelf en natuurlijk ook een hoesje. Ook het hoesje zal je normaal gezien bedrukken, dus op zich komt dat op hetzelfde neer.

GRoetjes

tine

Veroniek

Meld misbruik21-6-2007 15:24:29

Hoi Evelien

Het is een héél tof idee, maar ik denk (zoals Tineke zegt) dat dit duurder zal uitkomen dan een papieren uitnodiging...
Ook al maak je het zelf, je moet zowieso je DVD en hoesje kopen. Dan nog papier en de inkt voor jullie hoesje te maken.

En dan nog een 2de punt voor de genodigden, niet iedereen heeft al een computer... Dus ik zou zeker zorgen dat op het hoesje de datum en het uur ofzo staat.

Toch een tof en origineel idee hoor, ik had er nog niet van gehoord en ook niet aan gedacht! Als je het doet veel succes ermee!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik21-6-2007 16:58:36

hey,
je moet wel opletten dat iedereen dan een computer of dvd speler heeft, wat ouderen meestal nog niet hebben.
Een vriendin van mij heeft het iets anders gedaan. Hun uitnodigingen waren het kaartje dat in het goesje vooraan in de cd gestopt word. Op het einde van het avondfeest kreeg iedereen een cdgoesje met cd , achteraan stond bedank en er stonden liedjes op die in de kerk, als openingsdans gebruikt werden en hun lievelingsliedjes. We leggen de cd nog dikwijls op omdat er mooie liedjes op staan, dus hun bedanking is echt geen weggesmeten geld.
Wij wouden eerst ook iets in die aard doen , maar dan gingen we wat in elkaars vaarwater lopen en niet meer origineel zijn. We hebben wel een tijdje gekeken wat het ons zou kosten en dat viel eigenlijk nog mee als je veel zelf kan doen. Je hebt er dan wel veel tijd voor nodig, je moet stickers halen en drukken voor op de cd, een voorkant die als uitnodigingskaartje gebruikt kan worden en een achterkant voor het goesje. Je kan dan zelf eens gaan rekenen he, stickers +- 15 euro voor 20 of goedkoper op beurzen, inkt voor printer en kaartjes voor op te drukken, de cd's 10 voor 7 euro of zo.

Thierry

Meld misbruik22-6-2007 16:37:14

---

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...