Terug naar overzicht
Wij werken met Paul van Adagio ceremonie. Ik heb hem wel nog niet persoonlijk ontmoet (is voor binnenkort te plannen) maar tot nu toe zijn de contacten al heel positief.Els22/09/07
Hey Sophie! Wij hebben Eddy Wouters als ceremoniemeester. We hebben al 2 keer samen gezeten, en was telkens heel tof. Hij is een vlotte en correcte ceremoniemeester. Wij hebben onlangs ons "draaiboek" van hem ontvangen, echt wel handig.Veerle29/09/2007
Dag Sophie,Onze ceremoniemeester was ook Eddy Wouters en we waren heel tevreden over hem! Hij heeft onze dag perfect laten verlopen.groetjes,Wendywww.tom-wendy.be
Hallo,Ik werk professioneel samen met Eddy Wouters en ik kan zeggen dat hij perfect weet hoe een huwelijksdag moet verlopen, zonder dat hij zich laat opvallen. Ik heb verleden week nog een huwelijk met hem gedaan en het was gewoon perfect. Hij heeft 16 jaar ervaring en dat merk je ook.Geloof me, met hem aanwezig kan het enkel maar perfect verlopen.....Ik hoop dat jullie met hem gaan samenwerken.MVGKarolien Timmermanshttp://users.telenet.be/gettingmarried
Hoi medebruidjester info: We hebben een afspraak gemaakt met de heer Eddy Wouters, zijn er ondertussen langsgeweest en hebben hem "geboekt" voor onze grote dag. Hij heeft echt indruk op ons gemaakt en ik ben ervan overtuigd dat hij onze dag perfect zal leiden.Groetjes Sophie 18.04.2008