Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniemeester Eddy Wouters of Adagio ceremonie

21-6-2007 10:11:26
Hoi Bruidjes !
Heeft iemand van jullie ervaring met één van beiden?
Hun offertes waren beiden leuk geprijsd dus vroeg ik mij af jullie hun beter kenden?
Dank je wel
Sophie
18.04.2008

Sophie
18-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 677

Els
22-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 11:30:20

Wij werken met Paul van Adagio ceremonie. Ik heb hem wel nog niet persoonlijk ontmoet (is voor binnenkort te plannen) maar tot nu toe zijn de contacten al heel positief.

Els
22/09/07

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 18:45:46

Hey Sophie! Wij hebben Eddy Wouters als ceremoniemeester. We hebben al 2 keer samen gezeten, en was telkens heel tof. Hij is een vlotte en correcte ceremoniemeester. Wij hebben onlangs ons "draaiboek" van hem ontvangen, echt wel handig.

Veerle
29/09/2007

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik22-6-2007 11:11:30

Dag Sophie,

Onze ceremoniemeester was ook Eddy Wouters en we waren heel tevreden over hem! Hij heeft onze dag perfect laten verlopen.

groetjes,

Wendy
www.tom-wendy.be

Karolien

Meld misbruik24-6-2007 20:26:38

Hallo,

Ik werk professioneel samen met Eddy Wouters en ik kan zeggen dat hij perfect weet hoe een huwelijksdag moet verlopen, zonder dat hij zich laat opvallen. Ik heb verleden week nog een huwelijk met hem gedaan en het was gewoon perfect. Hij heeft 16 jaar ervaring en dat merk je ook.
Geloof me, met hem aanwezig kan het enkel maar perfect verlopen.....
Ik hoop dat jullie met hem gaan samenwerken.

MVG
Karolien Timmermans
http://users.telenet.be/gettingmarried

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik25-6-2007 10:45:00

Hoi medebruidjes
ter info:
We hebben een afspraak gemaakt met de heer Eddy Wouters, zijn er ondertussen langsgeweest en hebben hem "geboekt" voor onze grote dag.
Hij heeft echt indruk op ons gemaakt en ik ben ervan overtuigd dat hij onze dag perfect zal leiden.
Groetjes
Sophie 18.04.2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...