Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidsjongen

  20-6-2007 18:01:13
Hoi iedereen,

Ik trouw in augustus en ben nog op zoek naar kledij voor onze bruidsjongen. Hij is vijf jaar. Liefst regio Limburg.

We zijn al op verschillende plaatsen gaan kijken, maar ik vind niets meer. Ik ben bang dat ik al te laat ben.

Help

romina
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2189


Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 18:42:14

Hey Romina,

bij ons in Oudenaarde (Oost-Vlaanderen) heb ik deze namiddag nog iets heel mooi zien voorhangen. Want ik zei nog tegen mijn mama dat dit eigenlijk ook wel had mooi geweest voor onze 2 bruidsjongens. Die winkel heeft een site. En daar op vind je de merken die ze verkopen. Misschien kan je dan via die merken eens zoeken welke winkels bij jou in de buurt die ook verkopen. Je zal wel nog iets vinden. Hun site: www.schoolager.be
Ik hoop dat dit je toch wat verder helpt. Het was een bruin-beige broek met iets wit er op. Zeer mooi.Het was iets dat in de gewone collectie zit (ik denk al voor de herfst) dus geen communiekledij. Maar minstens even mooi. Om eerlijk te zijn vind ik het zelf mooier dan wat onze jongens hun mama voor hen heeft gekocht. Maar we hebben niet kunnen kiezen want het was eveneens voor hun zus haar eerste communie.

Groetjes,

Sarah
07-07-'07

www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl



Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik20-6-2007 21:12:24

Hoi Romina,

Ben je al eens gaan kijken bij Friks in Sint - Truiden? Daar hebben ze ook dingen voor bruidsjongens, maar denk dat dit eerder kostuumpjes zijn voor kleine kinderen. Wij hebben daar al een pitteleir zien voorhangen, echt schattig...

Nog veel succes met je zoektocht
Marijke
16/08/2008



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 22:08:12

ik heb voor mijn zoontje een pak(smoking) gekocht alles in totaal heeft het me nog geen 32€ gekost(buiten de schoenen!)
http://www.kiddiekindermode-shop.nl/index.php/cName/fee... is de site.
succes,
Karina



Kelly
6-9-2008
 Meld misbruik20-6-2007 22:46:31

Hallo Romina,

Ik weet niet of je ver van de grens met Nederland woont?

In Nederland is het nu reeds uitverkoop en in Eindhoven heb je verschillende leuke kledingwinkels voor kinderen.

Ik weet niet wat je juist zoekt, maar ik denk dat daar wel spek voor elke bek is.

Kelly
06-09-2008



jennifer
18-8-2007
 Meld misbruik21-6-2007 9:45:48

hey romina, jennifer hier van kapsalon freestyle, jaja ik kom hier ook af en toe kijken.
ben ook op zoek naar kledij voor mijn zoontje want hij is bruidsjongen, ik denk dat ik hem een wit linnen pakje ofzo ga kopen. je kunt eens gaan kijken bij taratata of image in genk. groetjes jennifer



romina
18-8-2007
 Meld misbruik21-6-2007 12:48:30

hey jennifer,

ik ben al gaan kijken bij taratata, maar had niets gevonden.
waar ligt die winkel in Genk. in de shopping?

groetjes



jennifer
18-8-2007
 Meld misbruik23-6-2007 13:00:32

ja die ligt in shopping 2 sorry voor zo laat te antwoorden.
groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...