Terug naar overzicht
Hey Mieke,Afgelopen week heb ik nog zo een kousjes zien hangen in de Carrefour. Volgens mij moet je ze ook wel bij veritas kunnen vinden. veel succes!Ilse17mei2008
Hey mieke er bestaan idd zo een kousjes bij veritas. Maar om je schoenen een beetje uit te rekken kan je ze altijd in een plastiek zak een uurtje in de diepvries stoppen en ze dan dadelijk aantrekken als ze er uit komen dat maak het leder soepel en dan zetten ze zich naar je voet.Groetjes chantal14-07-07
Hey Mieke,Je kan je schoenen altijd eens binnengeven bij een schoenmaker om ze te laten rekken> Heel effectief!GroetjesLies
Volgens de winkel waar ik mijn schoenen gehaald heb, loop je ze best in met katoenen kousen aan!succes!
Van horen zeggen: je schoenen even in de diepvriezer steken en dan meteen aandoen. Zou helpen, maar heb het zelf nog niet gedaan.
Helaba,Ik heb ooit de tip gekregen om een natte keukenhanddoek in mijn schoenen te steken en ze daarna in de diepvries te doen (water zet dan uit he), heel effectief. Die kousjes bestaan idd ook. Je kan ook altijd compeed of zo halen in de apotheek, da helpt echt wel blaren en bloederige toestanden te voorkomen!Good luck!!xxxBren