Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help, knellende schoenen

20-6-2007 16:43:38
Hey bruidjes,
Ik ben nogmaals mijn trouwschoenen wat aan het inlopen en das toch een pijnlijke zaak.
Mijn voeten doen er echt pijn in zonder nylons.
Ik draag nu natte kousen om ze nog wat te doen rekken, maar dit heeft allemaal niet veel effect.
Ik draag niet graag panty's of stay ups dus dat is geen mogelijkheid voor mij.
Bestaan er zo van die heel korte kousjes ( juist over je tenen en hiel ) in nylon voor met mijn schoenen te dragen ?
Want ze zijn redelijk uitgesneden en met een wat scherpe punt zodat ik van die heel kleine korte kousjes moet dragen.
Dus weet er iemand waar je deze kan krijgen ?
Alvast bedankt !
Mieke

Mieke
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 266

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik20-6-2007 17:21:47

Hey Mieke,

Afgelopen week heb ik nog zo een kousjes zien hangen in de Carrefour. Volgens mij moet je ze ook wel bij veritas kunnen vinden.

veel succes!

Ilse
17mei2008

chantal
14-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 17:34:07

Hey mieke er bestaan idd zo een kousjes bij veritas. Maar om je schoenen een beetje uit te rekken kan je ze altijd in een plastiek zak een uurtje in de diepvries stoppen en ze dan dadelijk aantrekken als ze er uit komen dat maak het leder soepel en dan zetten ze zich naar je voet.

Groetjes chantal
14-07-07

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik20-6-2007 17:46:20

Hey Mieke,

Je kan je schoenen altijd eens binnengeven bij een schoenmaker om ze te laten rekken> Heel effectief!

Groetjes

Lies

an
28-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 18:03:23

Volgens de winkel waar ik mijn schoenen gehaald heb, loop je ze best in met katoenen kousen aan!
succes!

els
7-7-2007
 Meld misbruik21-6-2007 12:42:55

Van horen zeggen: je schoenen even in de diepvriezer steken en dan meteen aandoen. Zou helpen, maar heb het zelf nog niet gedaan.

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik21-6-2007 19:03:24

Helaba,
Ik heb ooit de tip gekregen om een natte keukenhanddoek in mijn schoenen te steken en ze daarna in de diepvries te doen (water zet dan uit he), heel effectief. Die kousjes bestaan idd ook. Je kan ook altijd compeed of zo halen in de apotheek, da helpt echt wel blaren en bloederige toestanden te voorkomen!
Good luck!!
xxx
Bren

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...