Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Echt niks te doen aan de voorbereidingen...

20-6-2007 13:05:37
BRuidjes,

Ik heb het al vaak gezegd, en nu ben ik nog maar eens met de neus op de feiten gedrukt: ik heb dus echt geen voorbereidingen te doen voor ons feest he... Voor de uitnodigingen ben ik met niks bezig geweest, en nu ze verstuurd zijn heb ik ook zoiets van: wat nu? Behalve de kleine dingetjes zoals: gastenboek, camera's eventueel, versiering (indien nodig), menu's,... zie ik niet echt wat ik nog kan doen.

Zie ik nu echt vanalles over het hoofd? Of is het een feit dat er echt niet veel voor te bereiden valt aan een huwelijk? Ik had hetzelfde gevoel ook al voor ons huwelijk in februari. Ook daarvoor had ik niet veel voor te bereiden, maar ik dacht: dat komt wel met het feest. Maar nee hoor...

Zijn er bruidjes die mijn mening delen? Of die vinden dat ik dingen vergeet?

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 213

didin

Meld misbruik20-6-2007 13:46:15

Dj zoeken, playlist maken, fotograaf zoeken, locaties vooraf bezoeken, kledij, kledij suite, geschenkjes kindjes, kapster, make-up, versiering zaal, verrassingsbrood voor onder de middag, bedankkaartjes, bruidsboeket, muziek kerk/stadhuis, vervoer, draaitabel voor suite enz... Zijn inderdaad maar kleine dingen maar ja, dient toch allemaal tot in detail geregeld te zijn hé.

lien
23-2-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:51:16

Staan heel veel zaken tussen die al gedaan zijn, en die ook niet van toepassing zijn omdat wij niet trouwen voor de kerk.
DJ staat al vast, da wordt een vriend van mijn broer. Ik laat hem alle vrijheid, maar heb toch ook enkele 'eisen';). Fotograaf moet ik niet meer hebben, enkel nog videograaf... Kapsel is in orde, wordt t zelfde zoals in februari, en wordt doro mijn tante gedaan, net zoals de make-up. Kledij is al in orde sinds februari, hebben toen alles al gedragen. Bruidsboeket neem ik niet meer (had ik graag gewild, maar wat heb je er op een feest eigenlijk aan?)...

Groetjes,
Lien

katrijn
11-8-2007
 Meld misbruik21-6-2007 8:14:46

Ik maak me er ook helemaal niet zo druk in. Als ik sommige hoor, is trouwen meer "stressen" dan wat anders.
Bij ons moeten ook nog wat kleine dingen gebeuren, maar ik zie niet in dat dat nog veel drukte/ stress met zich meebrengt.
Ik vind dit juist een hele fijne periode!

Groetjes

Katrijn
(11/08/07)

evelien
29-6-2007
 Meld misbruik21-6-2007 10:04:30

hey,

hier nog een bruidje die zich helemaal niet zo druk maakt...
Ik heb ook niet echt veel werk gehad hoor aant voorbereiden op de trouw.
Het enige waar ik veel werk aan gehad heb is aan het misboekje.
We trouwen volgende vrijdag & alles is perfect geregeld. We moeten enkel nog onze bedankingen af gaan halen.

Kzou zeggen geniet gewoon van de rust :)

Wanneer trouwen jullie precies??

Groetjes,

Evelien
29 juni 2007

lien
23-2-2007
 Meld misbruik21-6-2007 10:13:58

Hallo Evelien,

We zijn al getrouwd op 23 februari 2007, maar aangezien we pas sinds december wisten dat we toen gingen trouwen, hebben we beslist om ons feest toch te verzetten naar de zomer, net omwille van die voorbereidingen. Alles bij mekaar gingen we het misschien toch in februari kunnen doen hebben, maar dan was het misschien moeilijker geweest om een zaal te vinden, en toen ging het pas echt stressen geworden zijn denk ik;).

Het begint voor jullie ook echt te naderen he!

Geniet er nog van, en k wens je een prachtige dag toe!

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik21-6-2007 14:05:34

Hey Lien,

De ene is nu eenmaal meer stress-bestendig dan de andere en de ene is al maar gewoon van iets te organiseren dan de andere en de ene wil het allemaal al grootser dan de andere en ...

Ik ben ook niet snel gestresseerd en als ik het ben, dan denk ik 'waarom zou ik me druk maken' en tot zover de stress... Dus wees blij dat je kan genieten van deze periode, dat je op je gemak alles kan regelen en dat alles in orde komt zonder dat je moet gaan stressen ;-) Wij regelen onze trouw op een half jaar en hebben nog lang zo veel niet vastgelegd als sommige bruidjes op het forum die in 2008 trouwen, maar ik ga me er geen zorgen over maken, het komt wel in orde.

Dus, geniet van je tijd!!!
Elke
131007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...