Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help, mijn kleed ...

  20-6-2007 12:50:16
Hallo mede-bruidjes

Binnen precies 17 dagen trouwen we. Omdat ik zwanger ben, is mijn kleed nog niet in orde. Straks mag ik naar de winkel gaan om nog eens op te meten. Maar ik heb zo'n zenuwen!! Ik vond al dat ze zo kort reageerden toen ik vertelde dat ik zwanger was, de vorige keer. Zo van: ja, da's dus weer extra werk voor ons. Dus wat wordt het vandaag?
En ik heb nog meer schrik dat mijn kleedje helemaal niet mooi meer gaat zijn met mijn beginnende buikje er in! Pffff... Ik zie er eigenlijk tegenop... Hoop zo heel erg dat het straks meevalt!!

Duimen jullie mee??

Lies
070707

Lies
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 729


Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik20-6-2007 12:55:02

Ik duim alleszins al voor je hoor!
En dat zal wel meevallen, je zal waarschijnlijk verschrikkelijk trots zijn op je beginnend buikje!

Veel succes!

Groetjes
Kelly



annelore
24-8-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:04:36

hey Lies

succes straks,
je zal zeker stralen met je buikje
laat je weten hoe het was?
groetjes lore



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:38:52

Hey Lies,

Trots zijn op dat buikje! Hoe ver bne je nu? Als je nog maar een maand of 2-3 ver bent, zie je er normaal gezien nog niet zo heel veel van he.
En dat ze in de winkel zo zouden doen, dat mag je je gewoon niet aantrekken! Da's heel gemeen van hen. Je moet maar denken dat je betaalt voor hun diensten dus het is hun probleem, niet het jouwe!
Probeer er een beetje van te genieten!
Ik duim alleszinds!

En proficiat met het kindje!

Groetjes

Lies



Elke
29-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:42:43

Dag Lies,

Ik begrijp maar al te goed hoe je je voelt. Ook ik ben zwanger en volgende week trouwen we. Er is in principe niets verandert aan men kleed maar nu ben ik bang dat het niet meer zal passen omdat ik vooral de laatste week een verschil merk aan mijn buikje.
Bij mij waren ze wel super vriendelijk. Ik had men lingerie daar gekocht maar toen ik vorige week ging passen was men bh te klein geworden. Ze hebben hem gewoon gewisseld voor een maatje groter. Vond ik wel super, zo had ik geen extra kosten.
Hoop voor jou dat het allemaal in orde komt!!! Laat je nog iets weten?
Succes!!!
Groetjes Elke



Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik20-6-2007 14:50:06

Hey Lies,


Niks van aantrekken van die winkel! En steek dat buikje maar goed vooruit die dag :-), dat is iets om fier op te zijn hé!

Een heel mooie trouw gewenst, een makkelijke zwangerschap en veel geluk met de baby natuurlijk!

Jenny


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...