Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan An

  30-9-2003 11:20:18
dit is een reactie op een berichtje die je bij iemand anders achterliet. Ik trouw ook op 18 september 2004 en
ik ben al eens naar verschillende bruidswinkels gaan kijken en zij vertelden mij overal dat de nieuwe zomercollecties beginnen toe te komen vanaf november-december. in januari is alles normaal gezien al binnen.
veel winkels geven je ook informatie mee over modeshows of opendeurdagen.

groetjes en veel plezier nog

Marjolein

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 660


Kathy

 Meld misbruik30-9-2003 12:56:14

Wil dat dan zeggen dat we vanaf januari al kunnen gaan kijken voor onze trouwjurken? wat vroeg zeker? of niet??



An
18-9-2004
 Meld misbruik30-9-2003 12:58:52

pff, nog zo lang wachten ;-)
Ik heb nu al zo'n zin om te gaan passen...



Marjolein

 Meld misbruik30-9-2003 13:32:34

je bent natuurlijk niet verplicht om in januari al een kleed te kiezen, maar die mevrouw van de winkel zij dat je vanaf dan zeker al mag beginnen kijken, das zeker niet te vroeg. in elk geval zal er tussen januari en september niets meer bijkomen van de collecties. dus beter te vroeg dan te laat he



danny
30-12-1899
 Meld misbruik1-10-2003 17:50:44

Erzijn beurzen waar je ook terecht kan en dat zijn er in Antwerpen dit weekend(bouwcentrum),Gent Flanders expo (ergens half januari) en eind oktober,begin november(rond die periode)ook eentje in Wieze in de oktober-hallen.Hopelijk kon ik je helpen.Succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...