Nu Online
Momenteel zijn er 216 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen!!

  20-6-2007 11:11:18
dag medebruidjes,

hier begint het serieus te korten. Om precies te zijn, staan er nog 2 dagen op onze teller en de zenuwen beginnen nu toch wel serieus op te komen. Ik ben eigenlijk eens benieuwd hoe het met de zenuwen van de bruidjes is die vrijdag of zaterdag trouwen...

groetjes wendy
22-06-2007

Wendy
22-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 785


chantal
14-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 12:23:38

hallo wendy

wij trouwen pas binnen 24 dagen en ik kan nu al niet meer van de zenuwen ik denk dat dat er wel bij hoort, zeker.
Ik wou alleen nog even zeggen geniet van jullie dag en verdere leven als man en vrouw.
Een hele dikke proficiat
groetjes chantal
14-07-07



Natalie
12-10-2007
 Meld misbruik20-6-2007 12:40:15

Een dikke proficiat en maak je niet te veel zorgen, alles zal wel in zijn plooi vallen!

Wij trouwen pas 12/10/07 (wet) en 20/10/07 (kerk) en ik loop eerlijk gezegd op sommige momenten ook al over van de zenuwen!

Grtz
Natalie



Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:46:37

hoi Wendy,

ik trouw op dezelfde dag als jij :-) en ja hoor, ook hier stilaan zenuwen. Ben daarstraks mijn kleed gaan afhalen, het was prachtig!
Maar toch komen die kriebeltjes stilaan naar boven, en vanavond is de laatste keer dat ik samen met m'n verloofde kan slapen... het zal vreemd voelen!!

Nog even aftellen... en dan zijn we er vanaf! Eerlijk gezegd ben ik blij dat alles bijna achter de rug is, want ik werd het soms toch een beetje beu hoor, al dat geren en geregel.

En nu hopen op mooi weer!!! Daar ben ik nog het zenuwachtigste van al voor!!

Groetjes
Claudia
22-06-07



Ann
23-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 14:38:43

Hey Wendy,
wij trouwen zaterdag. Tot gisteren vielen de zenuwen best wel mee. Nog wel het een en ander te regelen, maar vrijdag had ik toch nog een vrij dagje (om mijn nagels te laten doen, trouwkleed te halen, de lunch voor zaterdag voor te bereiden, en ook nog gezellig iets met mijn toekomstige te doen en te relaxen). Tot ik gisteren laat op de avond een telefoontje kreeg van mijn collega. Zij is door haar rug gegaan en moet nu 3 weken platliggen. Bye bye vrije dag op vrijdag! Je zal wel begrijpen dat dat er heel wat traantjes gevloeid zijn...Niet alleen omdat ik niet kan bedenken wanneer ik alles moet gaan doen, maar ook omdat mijn collega, die ook een heel goede vriendin van me geworden is, en enorm met mij meegeleefd heeft, er nu niet bij kan zijn zaterdag. Verder heb ik ook het idee dat ik iets heel belangrijks vergeten ben, maar ik weet niet wat. Heel vervelend! Ach ja, ik zal proberen er het beste van te maken. Alvast veel succes vrijdag!!!!!!!!!!!
Groetjes
Ann
23/06/07



mioe
22-6-2007
 Meld misbruik21-6-2007 17:21:38

Hey,

Wij trouwen ook morgen en ik ben ondertussen al op van de zenuwen. Ik had gehoopt dat we het vandaag rustig aan zouden doen, maar het is toch weer een drukke dag geworden. Soms denk ik dat we gewoon tijd tekort gaan komen... Och ja, het zal waarschijnlijk bij jou even druk zijn zeker! Het enige waar ik nog een beetje schrik voor heb is het weer. Als het droog blijft bij het binnen en buiten gaan van de kerk, zou ik al heel blij zijn. Om hoe laat trouwen jullie?
Groetjes en ik wens je een prachtige dag toe!!!

Mioe
22-06-2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...