Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

  20-6-2007 11:03:36
Hoi meiden,
Het begint serieus in te korten nu (nog 24dagen), en toch nog heel wat te doen precies...
Straks komen ze met de trouwringen, en nu keek ik op mn lijstje en ik moet ook nog een gastenboek zien te vinden...
Waar koop je zoiets? Of bestel je dat beter via t internet?
Heb ook nog geen ringkussentje, of weten jullie leuke alternatieven om de ringen te komen brengen?
Alvast bedankt!
Tine www.14juli.bruiloftsite.nl

Tine
14-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 878


KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 11:47:13

wij hebben een tof gastenboek gevonden bij de fun,maar je kan veel dingen vinden als je eens met google zoekt.
succes,
karina



marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik20-6-2007 11:54:59

Hallo,
Voor een gastenboek ga je best eens naar de ava. Wij hebben daar één gekocht voor rond de 10 euro en ik vind hem zelf wel mooi. We hebben er een tekening in gezet vooraan en een tekstje. Je kan het nog bekleden zoals je zelf wil of gewoon op zich is hij al zeer geslaagd. Je hebt er ook nog duurdere klasses in hoor.
Ringkussentjes heb ik zien liggen in de veritas, maar ik vond dat ze veel vroegen voor wat het maar was (30euro; en was maar een stom hartje vond ik). Je vind er mooiere op het internet, maar dan moeten ze die wel op tijd opzenden en de tijd dringt zo te zien. Als alternatief heb ik gehoord van kindjes die 2 rozen kwamen brengen met de ring errond. Op het internet heb ik ook eens een foto gezien van een stukje met mos en in het midden de ringen op een stuk hout, dat vond ik ook heel mooi. Je kan er altijd zelf iets van fabriceren.

Laat maar weten als je het gevonden hebt, veel succes.



bianca
25-7-2008
 Meld misbruik20-6-2007 12:27:16

heb je geen hondje waar je de ringen rond de halsband kan doen? dat zou pas lief zijn.



Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 13:10:04

Hallo,

wij hebben ons gastenboek van Me to You gevonden in de feestwinkel in Oudenaarde. Ook de 2 Me to You beren voor de ringen (trouwkoppeltje). Maar ik heb datzelfde gastenboek en dezelfde beren ook gezien in de EXPO winkel in Kuurne in het shoppingcentrum. Dus ik denk wel dat ze dit in de meeste winkels zoals EXPO wel zullen hebben. En anders zoals hier al gezegd in de AVA.

Groetjes,

Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...