Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op film

20-6-2007 8:12:46
hoi,
wij wonen in middelkerke en trouwen op 21september,ik had nog graag een videograaf gehad
kan iemand mij zeggen waar ik die vind in de omgeving van middelkerke
groetjes
vanessa

ps:wel aan een redelijke prijs

vanessa
21-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 303

FILIP

Meld misbruik20-6-2007 9:14:06

Beste Vanessa, mischien kan ik u helpen kijk eens hier op deze site,onder rubriek
videoreportages, bij F.D.VIDEOPRODUCTIES
ik ben een pro maar best betaalbaar
intesse?? bel me voor een prijs offerte vrijblijvend uiteraad
o ja kijk ook eens op mijn website die vind je ook op de infopagina hier
MVG
FILIP DEGEZELLE

Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 11:52:41

Hey Vanessa!

Wij wonen in Lombardsijde en zijn ook nog dringend op zoek naar een videograaf!Ik laat je iets weten als ik iets gevonden heb. We trouwen in Middelkerke op 27/07.

Groetjes,
Jessika

vanessa
21-9-2007
 Meld misbruik20-6-2007 12:28:37

hoi jessica,
jullie wonen hier in de buurt,tof hé
alvast een dikke proficiat,voor jullie is het aan het korten hé
waar gaat jullie feest door als ik vragen mag die van ons is in de royal astrid in oostende en moeten jullie nog veel regelen???
groetjes vanessa
mijn mailadres
vanessa.watty@telenet.be

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik20-6-2007 12:45:47

Hey,

Zo te zien zijn er hier veel van Middelkerke! Ik woon ook in Lombardsijde!

Groetjes
Kelly

vanessa
21-9-2007
 Meld misbruik20-6-2007 12:48:28

hoi kelly,
ja blijkbaar zijn er hier veel van in de buurt,kvind dat wel tof wi
mijn mailadres is
vanessa.watty@telenet.be

Jan

Meld misbruik20-6-2007 21:42:28

Vaneesa,
Informeer eens bij de mens die publiciteit maken op deze site. Een mail is zo verstuurd, en meestal kan je al een idee krijgen via de website. Momenteel is afstand meestal ook geen probleem, want men is toch een volledige dag - tot 's avonds laat - bezig om een prachtige herinnering te maken van jullie huwelijksdag!

Els
22-9-2007
 Meld misbruik21-6-2007 11:54:35

Wij hebben Videography uit St. Niklaas. Waar je woont, maakt niet uit; Andreas werkt in heel België (ook daarbuiten, mits vergoeding) en filmt 24u. Was precies wat ik zocht ;-)

Els
22/09/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...