Terug naar overzicht
Beste Vanessa, mischien kan ik u helpen kijk eens hier op deze site,onder rubriekvideoreportages, bij F.D.VIDEOPRODUCTIESik ben een pro maar best betaalbaarintesse?? bel me voor een prijs offerte vrijblijvend uiteraado ja kijk ook eens op mijn website die vind je ook op de infopagina hierMVGFILIP DEGEZELLE
Hey Vanessa!Wij wonen in Lombardsijde en zijn ook nog dringend op zoek naar een videograaf!Ik laat je iets weten als ik iets gevonden heb. We trouwen in Middelkerke op 27/07.Groetjes,Jessika
hoi jessica,jullie wonen hier in de buurt,tof héalvast een dikke proficiat,voor jullie is het aan het korten héwaar gaat jullie feest door als ik vragen mag die van ons is in de royal astrid in oostende en moeten jullie nog veel regelen???groetjes vanessamijn mailadresvanessa.watty@telenet.be
Hey,Zo te zien zijn er hier veel van Middelkerke! Ik woon ook in Lombardsijde!GroetjesKelly
hoi kelly,ja blijkbaar zijn er hier veel van in de buurt,kvind dat wel tof wimijn mailadres isvanessa.watty@telenet.be
Vaneesa,Informeer eens bij de mens die publiciteit maken op deze site. Een mail is zo verstuurd, en meestal kan je al een idee krijgen via de website. Momenteel is afstand meestal ook geen probleem, want men is toch een volledige dag - tot 's avonds laat - bezig om een prachtige herinnering te maken van jullie huwelijksdag!
Wij hebben Videography uit St. Niklaas. Waar je woont, maakt niet uit; Andreas werkt in heel België (ook daarbuiten, mits vergoeding) en filmt 24u. Was precies wat ik zocht ;-)Els22/09/07