Nu Online
Momenteel zijn er 72 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

S.O.S. dagindeling

  19-6-2007 19:12:53
Hallo iedereen,
jaja voor ons is het bijna zo ver en nu moet ik me dus eens dringend gaan bezig houden met de indeling van ons dagje, ik doe dit dus echt niet graag want...zou begot niet weten hoe ik daaraan moet beginnen. Klinkt misschien beetje raar maar zou iemand me eens kunnen zeggen hoe dat nu eigenlijk juist zit? Ik ga dus de avond ervoor bij mijn ouders blijven slapen en mijn ventje blijft in ons huisje (hoop ik toch). Maar hoe gaat dat dan op de dag zelf? Komt hij me ophalen met onze bruidswagen of hoe komt hij en met wie?En rijden we dan samen naar de wet of apart? We trouwen voor de wet om 11u en de kerk om 14u, zou iemand me beetje meer duidelijkheid kunnen geven aub?
Alvast bedankt en veel plezier nog met de voorbereidingen
Mieke
7/7/7

Mieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 873


Sofie
13-7-2007
 Meld misbruik19-6-2007 20:28:25

Wij trouwen op 13/7/7, een weekje later dus :-)
Onze planning is als volgt:

Ik ga bij mijn ouders slapen. De volgende dag ga ik eerst naar de kapster en de visagiste. Om 10h komt mijn vriend me ophalen (samen met de fotograaf, hij krijgt een lift van hem)
Ik krijg daar dan ook mijn bruidsboeket van mijn vriend.
We rijden met z'n driëen naar de locatie om foto's te nemen.
Om 13h wordt afgesproken bij ons thuis (de suite toch), daar komt de ceremoniemeester uitleg geven.
Om 14h komt onze ceremoniewagen toe en rijden we naar het stadhuis, waar we om 14h30 trouwen.
Vandaar rijden we naar de kerk waar we om 16h trouwen (het stadhuis en de kerk liggen nogal ver van elkaar)
Na de mis rijden we naar de feestzaal waar we eerst foto's nemen met de familie en dan begint de receptie om 18h30 (again: afstand tussen kerk en zaal)
En dan rond 20h begint het avondeten.

Hoop dat dit een beetje kan helpen om zelf een planning te maken! Onze uren zijn wel compleet anders, maar sowieso ziet elke dag er anders uit he ;)



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 9:11:43

Wij zijn ondertussen al 2,5 week man en vrouw. Onze dagindeling zag er als volgt uit:
Wij zijn beide de laatste nacht bij onze ouders terug gaan slapen. Ik ben om kwart voor 7 opgestaan en heb dan rustig ontbeten met m'n ouders. Daarna samen met mijn zus naar de kapper vertrokken. We moesten om 8u daar zijn en om 9u konden we terug vertrekken. Daartegen was de visagiste al bij ons, dus kon ik direct gaan zitten. Daarna ben ik me gaan aankleden (de zenuwen begonnen toen een beetje te komen). Tegen half 11 kwam mijn ventje met de suite van zijn kant aan met de ceremoniebus. Om kwart na 11 zijn we naar het gemeentehuis vertrokken en om kwart na 12 waren we daarvan terug. We hebben dan pistolets en sandwiches gegeten bij mijn ouders thuis met de rest van de suite. Om 13u zijn we dan vertrokken voor foto's. Tegen 15u waren we daarvan terug en om kwart na 3 zijn we vertrokken voor de huwelijksmis om half 4. Tegen kwart voor 5 was die gedaan en dan zijn we naar de zaal gereden (ook de genodigden die in de kerk waren, mochten ineens mee doorrijden). Daar werd iedereen ontvangen met een glaasje champagne of fruitsap. Tegen 18u kwamen de genodigden aan en om 19u zijn we gaan eten. Na het buffet werden er enkele sketchkes gedaan om daarna het dessertenbuffet open te doen. Ik denk dat we tegen half 11 aan onze openingsdans konden beginnen.

Hopelijk ben je er iets mee.

Veel succes alleszins!



bianca
25-7-2008
 Meld misbruik20-6-2007 9:27:54

hallo mieke.
normaal gezien moet uw papa u komen afhalen met de auto en chauffeur.
uw aanstaande zou u moeten opwachten in de kerk zie je?
jullie gaan niet weten wat er jullie overkomt.
neem aub mijn raad aan endoe dit op deze manier en er zullen tranen van geluk vloeien.
groeten bianca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...