Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schieting

19-6-2007 19:09:45
hallo

op 20.07.2007 stappen mijn vriend en ik in het huwelijksbootje. Nu zouden we graag de woensdagavond schieting doen. 1 probleem ik vind nergens het materiaal je hier voor nodig hebt. kan iemand mij hierbij helpen ik woon in Aartrijke (torhout). en weet er ook iemand of je dit moet aanvragen aan de gemeente of zo?

groetjes melissa
http://melissa-kris.bruiloftsite.nl

melissa
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 217

marjolijn
11-8-2007
 Meld misbruik19-6-2007 19:50:50

Je moet een aanvraag doen bij de gemeente, bij ons mag je enkel schieten tot 22u, ik weet niet of het bij jullie ook zo is. Waar je het materiaal haalt weet ik niet maar je vraagt dat best eens rond in je gemeente, en vraag er iemand bij die er iets van kent. Bij ons zorgen de vrienden, familie dat er geschoten wordt, wij moeten gewoon zorgen dat er drank is (eigenlijk is dat de traditie). veel succes!

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik20-6-2007 6:48:21

Hallo,

je moet een vergunning hebben van de gemeente en dan kan je met die vergunning naar de apotheker gaan om poeder te halen. Dat heeft degene die bij ons de schieting doet toch gezegd. Waar je zo een kanon haalt weet ik niet, daar zorgt hij voor maar ik geloof dat hij het van iemand gebruikt. Wij zorgen enkele voor het poeder en de drank. Misschien zoeken jullie best iemand die dit al eens gedaan heeft en wil schieten voor jullie.

Groetjes en succes,
Isabel
110807

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...