Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen

19-6-2007 16:34:20
Wij trouwen op 19 juli 2008. Feestzaal, kerk en fotograaf liggen al vast.
We hebben nog meer dan genoeg tijd, maar toch zijn we al eens aan het rondkijken voor o.a. uitnodigingen.
De eerste prijzen die we te zien kregen vielen nogal tegen!Redelijk duur!
We willen niet te veel geld geven aan uitnodigingen. Waar kunnen we mooie uitnodigingen vinden voor een redelijke prijs? Alle ideeën en tips zijn welkom!

stefanie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 221

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik19-6-2007 17:24:01

Hallo,

Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij Grafisch Bureau Ilka. Ze kosten ongeveer 500 euro voor 100 stuks, maar waren helemaal zelf ontworpen (dus niet uit een boek, die ook al gauw honderden euro's kosten) en heel speciaal mat en een vernislaag lak erover wat het eigenlijk duurder maakte. Wij zijn echt heel tevreden over het resultaat. Eerst zijn wij ook bij andere gaan horen, maar zijn prijzen lagen het laagste omdat hij dit in bijberoep uitoefent en dus geen personeel moet betalen,... Je kan altijd eens een offerte aanvragen. Hun website is http://www.ilkagb.be
Je ziet maar. In ieder geval nog veel succes!!!

Groetjes Katrien

Karen
18-8-2007
 Meld misbruik19-6-2007 18:54:11

Hey,
wij hebben onze uitnodigingen besteld bij D&D creations te Aalter. We waren heel tevreden van de service en hebben ongeveer 330euro betaald voor 140 uitnodigingen. Deze waren ook zelf ontworpen.

groetjes,
Karen
18/08/07

doenja
28-7-2007
 Meld misbruik19-6-2007 19:26:05

hallo, wij hebben de onze zelf gemaakt.
tekst heb ik zelf geschreven en wij zijn papier gaan kopen bij Ava papier, een nonkel heeft ze gedrukt.
totale kostprijs: 100 euro voor papier

Nathalie

Meld misbruik19-6-2007 23:31:03

Hallo Stefanie,

Wij hebben een leuke kaart in perkament deze heeft een omslag die als een envolope dichtvouwt. ( Verschillende formaten )
Je kan dan een leuke foto van jou en je aanstaande man laten maken vb op jullie "plekje" . Dit maakt jullie uitnodiging erg persoonlijk.
In de foto zet je de tekst met photoshop.
Kosten per kaart met 1 foto erop € 2.70, met 2 foto's € 3.50.

Succes met de voorbereiding van je uitnodigingen en mocht je hulp nodig hebben, mag je altijd bellen.

Met vriendelijke groet,
Nathalie

Foto Meirezonne
0474/97029066

KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik20-6-2007 11:44:26

wij hebben de onze bij E40 laten drukken,was iets van 130€ voor 40 uitnodigingen,is een vriendelijke man,maar wij hebben voor een kaart uit de on line katalogus gekozen.

Ellen
1-9-2007
 Meld misbruik20-6-2007 15:59:48

Hey Stefanie,
eerst en vooral proficiat!
Wij betalen ongeveer 285€ voor 150 uitnodigingen + omslagen + kleine kaartjes.
Ik vind dit echt meevallen.
Dit is bij Serigrafiek in Zandvoorde (Oostende).
Groetjes en succes
Ellen
01/09/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...