Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!!! Dringend binnenlocatie gezocht voor nu zaterdag

  19-6-2007 16:16:41
Hallo,

Wij trouwen nu zaterdag en het weer ziet er verschrikkelijk uit. Wij hebben nog altijd geen binnenlocatie gevonden voor onze foto's te laten nemen. Ik zie het echt niet meer zitten. Kan er iemand mij helpen met het vinden van een binnenlocatie? Ons burgerlijk huwelijk is in Schilde en ons kerkelijk huwelijk in Hallaar (deelgemeente van heist-op-den-berg). Al jullie ideëen zijn meer dan welkom. Ik ben echt zo wanhopig en wou zo dat het allemaal maar een nachtmerrie was. IK wou soms echt dat ik niet trouwde over 4 dagen.

groetjes van een wanhopig bruidje,
evi



Evi
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 732


Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik19-6-2007 17:03:22

Hey,

Trek het je niet aan. Jullie dag wordt zowiezo prachtig, of het nu regent of niet.
Ik heb er ook al aan gedacht dat het zou kunnen regenen op onze dag en wij zijn ook van plan om foto's in open lucht te nemen. Wat ik als oplossing heb voor als het regent is foto's op de locaties waar je die dag gewoon bent. Neem extra foto's van jullie twee in het stadhuis, in de kerk, maar dan niet de traditionele foto's he, de fotograaf zal wel originele ideetjes hebben.
Ofwel ga je al naar foto's maken in de feestzaal ofzo. Als je nu een foto tegen een muurtje hebt, maakt het ovlgens mij ni veel uit of dat nu een muur van het stadhuis is of de muur van een andere binnenlocatie.

De moed niet laten zakken hé!

Jenny



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik20-6-2007 8:18:50

Hi Evi,

Wij zijn afgelopen zaterdag getrouwd, dus zoals je zal hebben gezien was het toen ook geen schitterend weer. Maar we hebben daar helemaal geen last van ondervonden.
We hebben onze foto's zelf buiten kunnen trekken. (met enkele tussenpauzes wanneer er net een regenbui was).
Onze fotografe had wel een binnenlocatie voorzien maar daar zijn we dus niet naartoe geweest. Ik denk dat ik jou had beloofd iets te laten weten hoe het daar was geweest, maar ik kan je dus niet verder helpen.
We hebben ook enkele foto's met een paraplu, eigenlijk was dat ook wel leuk.

Veel plezier zaterdag!!!

Groetjes,
Véro
16/6/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...