Terug naar overzicht
Wij hebben:- ik hou van u (Noordkaap)- ik heb je lief (stef bos)- gelukkig zijn (an christy)- vriend (toon hermans)...Wij zijn in de bibliotheek naar allerlei nederlandstalige CD's gaan luisteren. Veel nieuwe dingen ontdenkt!succes!
Hallo Marjolein,wij hadden 1+1 van Bram Vermeulen.Echt heel mooi en vrolijk dus geeft een hele leuke sfeer in de kerk.groetjes,Katrien
Ik vind Ik Geloof van Boudewijn de Groot heel mooi. Ook altijd heb ik je lief van Clouseau is een van mijn favorieten.
Dag Marjolein,Bij ons gaat mijn zus zingen. Wij hebben nog geen nummers gekozen. Welke Engelstalige liedjes heb jij gekozen?Hanne
Dag Katrien, Selma en Els,Bij ons gaat mijn zus zingen in de kerk?Jullie noemen wel mooie liedjes. Hebben jullie daar dan ook partituren van? Hoe kan ik daar aan geraken?Hanne
Hallo,Bij ons kun je die in de bibliotheek huren. Als ik ze zelf had, dan zou ik ze doorgeven, maar helaas.Groetjes Selma
Wij draaien als enige Nederlandstalige nummer:Hou me Vast van Volumia
Hey naamgenoot met korte ei!Mijn zus gebruikte "Hou met vast" van Volumia wat ik heel mooi en ontroerend vond. Ook "Zij" van Marco Borsato was een kippevelnummer. Wij gaan die nu natuurlijk niet meer gebruiken, maar ik vind ze nog altijd van de beste nederlandstalig voor een huwelijk.Prettige trouw!
Wij hebben enkel Nederlandstalige liedjes;Paul de Leeuw: Ik heb je liefBoudewijn de Groot: AvondFrank Boeijen: Liefde van mijn levenStef Bos: ik heb je liefHerman van Veen: Houden vanGuus Meeuwis: ThuisHopelijk ben je er wat mee!Groetjes en veel succesKatrijn11/08/07
Hoi Marjolein,Ik ben ook op zoek naar een nederlandstalig nummer, dus ik kom iedere keer bij jou even kijken. hihi.. Ik heb er nog eentje gevonden: Extase van Erik Hulzenbosch.
Hey, Raymond Van Het Groenewoud heeft schitterende nummers. Luister eens naar Gelukkig zijn en Man en vrouw. Heel geschikt!