Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf regio Diksmuide

19-6-2007 13:52:23
Hallo iedereen,

Kent er iemand soms een goede fotograaf regio Diksmuide? Nemen jullie een fotograaf uit de buurt of betalen jullie veplaatsingskosten? Ik woon namelijk bij Aalst maar mijn vriend is van Diksmuide en de meeste genodigden zijn ook van W-Vl, dus daarom trouwen we daar. Ik ken in mijn buurt wel een paar goede fotografen maar dat zal waarschijnlijk veel duurder uitkomen dan als we een uit de buurt van Diksmuide nemen, of niet?

Groetjes,
Jenny

Jenny
12-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 229

els
7-7-2007
 Meld misbruik19-6-2007 15:15:52

Mijn oma woont in Diksmuide naast een fotograaf. Ikzelf ben veel bezig met fotografie en vind dat hij prachtige foto's maakt. Z'n naam ken ik niet, maar de winkel is gelegen in de ADM.Ronarchstraat, dat is een zijstraat van de Grote Markt. Jammer genoeg woon ikzelf in Limburg, anders was onze fotograf-keuze snel gemaakt!
Ik krijg van mijn oma bij elke verjaardag een fotokaart van hem toegestuurd. Die zijn echt prachtig!
Succes!

Jenny
12-9-2008
 Meld misbruik19-6-2007 15:57:45

Dankjewel voor de tip Els!

Jenny

Wouter

Meld misbruik19-6-2007 16:13:36

Beste Jenny,
Ik ben fotograaf in Oost-Vlaanderen. Voor Oost-en West Vlaanderen, reken ik GEEN verplaatsingsonkosten
Kijk een op www.artxpo.be (of bij artxpo op deze site). Als de stijl je bevalt mag je gerust vrijblijvend contact opnemen voor meer informatie.

Veel geluk met je huwelijksvoorbereidingen!

Wouter

0495/34.33.51
info@artxpo.be

Joke
26-5-2007
 Meld misbruik19-6-2007 22:58:23

Hallo,

Veel fotografen rekenen geen verplaatsingskosten aan binnen een bepaalde straal en sowieso is dat niet de grote kost.
Wij zijn in Diksmuide getrouwd en hebben beroep gedaan op (Gino van) het Beeldhuis te Veldegem, Brugge.
Wij hebben hen leren kennen via een trouwbeurs en vonden het voorbeeldalbum prachtig.
Tot nu toe (we hebben ons album nog niet) alleen maar lovende woorden: vriendelijk en vlot in de omgang, stipt, ... onze bedankingskaartjes waren alvast fantastisch!

De fotograaf waarvan eerder sprake is zeer vriendelijk en enthousiast en hij is zeker goedkoper, maar nogal gewoontjes en zelfs ouderwets, maar smaken verschillen.

Joke
26-5-2007
 Meld misbruik19-6-2007 22:58:30

Hallo,

Veel fotografen rekenen geen verplaatsingskosten aan binnen een bepaalde straal en sowieso is dat niet de grote kost.
Wij zijn in Diksmuide getrouwd en hebben beroep gedaan op (Gino van) het Beeldhuis te Veldegem, Brugge.
Wij hebben hen leren kennen via een trouwbeurs en vonden het voorbeeldalbum prachtig.
Tot nu toe (we hebben ons album nog niet) alleen maar lovende woorden: vriendelijk en vlot in de omgang, stipt, ... onze bedankingskaartjes waren alvast fantastisch!

De fotograaf waarvan eerder sprake is zeer vriendelijk en enthousiast en hij is zeker goedkoper, maar nogal gewoontjes en zelfs ouderwets, maar smaken verschillen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...