Terug naar overzicht
Mijn oma woont in Diksmuide naast een fotograaf. Ikzelf ben veel bezig met fotografie en vind dat hij prachtige foto's maakt. Z'n naam ken ik niet, maar de winkel is gelegen in de ADM.Ronarchstraat, dat is een zijstraat van de Grote Markt. Jammer genoeg woon ikzelf in Limburg, anders was onze fotograf-keuze snel gemaakt!Ik krijg van mijn oma bij elke verjaardag een fotokaart van hem toegestuurd. Die zijn echt prachtig!Succes!
Dankjewel voor de tip Els!Jenny
Beste Jenny,Ik ben fotograaf in Oost-Vlaanderen. Voor Oost-en West Vlaanderen, reken ik GEEN verplaatsingsonkostenKijk een op www.artxpo.be (of bij artxpo op deze site). Als de stijl je bevalt mag je gerust vrijblijvend contact opnemen voor meer informatie.Veel geluk met je huwelijksvoorbereidingen!Wouter0495/34.33.51info@artxpo.be
Hallo,Veel fotografen rekenen geen verplaatsingskosten aan binnen een bepaalde straal en sowieso is dat niet de grote kost.Wij zijn in Diksmuide getrouwd en hebben beroep gedaan op (Gino van) het Beeldhuis te Veldegem, Brugge.Wij hebben hen leren kennen via een trouwbeurs en vonden het voorbeeldalbum prachtig.Tot nu toe (we hebben ons album nog niet) alleen maar lovende woorden: vriendelijk en vlot in de omgang, stipt, ... onze bedankingskaartjes waren alvast fantastisch!De fotograaf waarvan eerder sprake is zeer vriendelijk en enthousiast en hij is zeker goedkoper, maar nogal gewoontjes en zelfs ouderwets, maar smaken verschillen.