Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis in oktober

  19-6-2007 13:09:10
Wij trouwen op 13 oktober dus we kunnen vanaf de 14de vertrekken. We zoeken iets voor een tiental dagen maar mag ook langer. We rekenen op een budget van 1000 euro per persoon maar mag ook iets hoger. Hebben jullie ideeën? Ik hou van strandvakanties maar er moet wel iets te zien zijn. We dachten aan Mexico maar het schijnt daar orkanenseizoen te zijn.

Marianne

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 604


Stéphanie
16-5-2009
 Meld misbruik19-6-2007 13:19:48

hey,

als je al ver wilt gaan zoals mexico ed, dan moet je al twee weken rekenen hoor en voor 1000 euro ga je daar niet veel goeds krijgen. ik zou je toch meer middellandse zee aanraden, zoals canarische eilanden of azoren. als je echt mexico wilt, dan kan dat wel hoor in oktober, dominicaanse is ook super. de prijzen liggen daar op dat moment ongeveer rond 1500 euro pp
groetjes



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik19-6-2007 13:31:24

Wij zijn vorig jaar voor 500 euro pp naar Cuba geweest. Was in oktober en we hebben er prachtig weer gehad. Of er orkanen zijn of niet hangt, als ik me niet vergis, af of er zandstormen zijn in de zomer. Vorig jaar waren er dus bijna geen orkanen.

Je zal wel iets vinden voor die prijs en dikwijls krijg je een upgrade als het je huwelijksreis is, dus betaal je minder en krijg je meer ...

Elke
ook 13/10/07



Marianne

 Meld misbruik19-6-2007 13:37:02

Elke,

bedankt alvast. Ik heb al een leuk hotelletje gezien in Mexico, maar Cuba staat ook zeker op mijn lijst. Op zich willen we ook wel verder maar dan ben je al direct veel langer weg en kost het meer. Cuba zou ik al heeel chique vinden. We willen na de trouw niet superlang meer wachten met kindjes dus nu nog eens een reis die je met kindjes moeilijker kan maken. Ook op 13/10? Leuk! En waar gaan jullie heen? Of is dat ook nog onbeslist?



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik19-6-2007 16:03:49

Hey Marianne,

Onze huwelijksreis is nog niet beslist. Wij houden beiden niet van strandvakanties, dus dat zal het voor ons niet worden ;-) Een dagje strand dat gaat nog net...

De CUBA-reis was wel een last-minute voor 8 dagen (waardoor we 200 euro korting hadden, maar 700 euro is nog steeds onder de 1000). Ik vond het wel de moeite om te gaan, ook al zit je een tijdje op de vlieger. Maar ja, de ene heeft meer problemen met lang zitten dan de andere ... (ik val gelukkig overal in slaap) en we hebben ondertussen naar een paar filmpjes gekeken dus die tijd was snel voorbij. Trouwens de vliegreis onthou je echt niet.

nog veel plan-plezier
Elke



Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik19-6-2007 18:17:20

Wij vertrekken op 3 oktober voor een weekje naar Tenerife, hotel Jardin Tropical, met Pegase. Dat hotel geeft vrij grote kortingen en het zou een heel goed hotel zijn. Wij betalen iets van een 1200 euro per persoon, maar we hebben dan ook een junior suite genomen.

Veerle
29/09/2007



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik19-6-2007 18:53:41

Hallo Marianne,

Wij trouwen op 29/09/07 en hebben onze huwelijksreis naar Mexico geboekt voor 10 dagen. Ik moet wel toegeven dat het een duur hotel is, maar ik ken mensen die er al geweest zijn en dit is echt één van de beste hotels dat er is: Iberostar Hotel Paraiso Maya (zie neckermann brochure)
Natuurlijk als je deze reis in het hoogseizoen zou maken betaal je nog veel meer per persoon! Vandaar is onze reis nog ok in oktober...

Groetjes Petra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums