Terug naar overzicht
Ik zou zeker de videograaf nemen. Wij hebben een fotograaf van 's ochtends tot net na de misviering maar onze videograaf blijft tot het einde van de feest. Al etend en dansend zijn bewegende beelden veel sprekender dan foto's, vind ik. En het geeft ook echt de sfeer van je feest weer.groetjes,Els22/09/07
Ik zou kiezen voor een videograaf. Doen wij zelf ook namelijk. Foto's van een feest, dat kun je zelf ook nog wel. Bijvoorbeeld wegwerpcamera's op de tafels ofzo. Groetjes Selma
Hallo iedereen.Wij overwegen om zowel een fotograaf als videograaf in te huren. Onze fotograaf blijft voor 50€ ook voor het avondfeest, maar hier zijn we nog niet helemaal uit... We hebben over een goeie 2 weken een afspraak met hem (fotograaf) en dan zullen we de knoop wel doorhakken.De videograaf zijn we nu serieus aan het overwegen omdat we inderdaad ook graag echte sfeerbeelden willen. In de mate van het (financiële) mogelijke zullen wij hoogstwaarschijnlijk allebei nemen...Nog veel geluk met de voorbereidingen!groetjes