Terug naar overzicht
Wij nemen voor ons huwelijk Fotograaf Maro uit Kortrijk. Hij heeft geen eigen website maar wel een prachtige etalage in de O.L.Vrouwstraat in Kortrijk. Zeer stijlvolle, romantische foto's!Andere aanraders zijn:Fotolinde uit Harelbeke www.fotolinde.be Foto Lommée uit Roeselare www.fotografielommee.be Veel succes!
Hay Tilly, Wij hebben Lommée als fotograaf, een echte aanrader. Super romantische foto's en prachtige album. Wel één van de duurdere fotograven van de streek.Groetjes,Sophie06.09.2008
ik ben een student fotografie en ben bereid om jullie huwelijk te trekken. Ik zelf ben van roeselare en de prijs spreken we samenh af. Indien jullie nog twijfelen, dan stel ik voor om al eens samen te komen en een proef-fotoshoot te doen. Zo kunnen jullie zien of het een goed idee is of niet. Ik werk samen met nog twee andere fotograven en we hebben drie toestellen. Op de mooiste dag van jullie leven zorgen we ervoor dat geen enkel mooi moment van de dag ontbreekt. Voor voorbeeldfoto's:www.juthosa.be groetjes en proficiat met je verlovingsaskia
Tilly,Kijk een op www.artxpo.be (of bij artxpo op deze site).Ik denk dat ik foto's neem in de stijl die je voor ogen hebt. Bij elke huwelijksreportage doe ik een 'pre wedding shoot' (zonder meerprijs!!!) Dan evalueren we samen de foto's en bespreken we de stijl.(Ik ben van Oost-Vlaanderen, niet zo ver van Kortrijk. Voor Oost-en WestVlaanderen, reken ik geen verplaatsingsonkosten)Nem gerust contact indien je interesse hebt.Veel geluk met je voorbereidingen_Wouter0495/34.33.51info@artxpo.be