Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf regio Harelbeke-Kortrijk-Roeselare?

19-6-2007 9:45:06
Hallo
wij zijn op zoek naar een goeie fotograaf in de regio Harelbeke-Kortrijk-Roeselare! Weten jullie iemand of heeft er iemand ervaring? Prijs/kwaliteit?
Ik wil echte mooie romantische foto's, iemand die weet waar hij overal op de juiste moment er moet zijn en die achteraf goochelt met de foto's om een prachtboek te maken!!
Of vraag ik teveel?
groetjes
Tilly

Tilly
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1008

Bieke
25-8-2007
 Meld misbruik19-6-2007 11:23:28

Wij nemen voor ons huwelijk Fotograaf Maro uit Kortrijk. Hij heeft geen eigen website maar wel een prachtige etalage in de O.L.Vrouwstraat in Kortrijk. Zeer stijlvolle, romantische foto's!

Andere aanraders zijn:
Fotolinde uit Harelbeke www.fotolinde.be
Foto Lommée uit Roeselare www.fotografielommee.be

Veel succes!

Sophie
6-9-2008
 Meld misbruik19-6-2007 12:40:10

Hay Tilly,

Wij hebben Lommée als fotograaf, een echte aanrader. Super romantische foto's en prachtige album. Wel één van de duurdere fotograven van de streek.

Groetjes,
Sophie
06.09.2008

saskia
7-7-2007
 Meld misbruik19-6-2007 13:50:03

ik ben een student fotografie en ben bereid om jullie huwelijk te trekken. Ik zelf ben van roeselare en de prijs spreken we samenh af. Indien jullie nog twijfelen, dan stel ik voor om al eens samen te komen en een proef-fotoshoot te doen. Zo kunnen jullie zien of het een goed idee is of niet. Ik werk samen met nog twee andere fotograven en we hebben drie toestellen. Op de mooiste dag van jullie leven zorgen we ervoor dat geen enkel mooi moment van de dag ontbreekt. Voor voorbeeldfoto's:www.juthosa.be

groetjes en proficiat met je verloving
saskia

Wouter

Meld misbruik19-6-2007 16:09:53

Tilly,
Kijk een op www.artxpo.be (of bij artxpo op deze site).
Ik denk dat ik foto's neem in de stijl die je voor ogen hebt. Bij elke huwelijksreportage doe ik een 'pre wedding shoot' (zonder meerprijs!!!) Dan evalueren we samen de foto's en bespreken we de stijl.
(Ik ben van Oost-Vlaanderen, niet zo ver van Kortrijk. Voor Oost-en WestVlaanderen, reken ik geen verplaatsingsonkosten)

Nem gerust contact indien je interesse hebt.

Veel geluk met je voorbereidingen_

Wouter

0495/34.33.51
info@artxpo.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...