Terug naar overzicht
Deze vraag is al verschillende keren voorgekomen. Scroll es naar beneden van vind je vele antwoorden hierop. Het eten is er lekker, de bediening is goed. Als je als gast in de zaal zit van de lange vatengangen val je jammergenoeg ietje uit de sfeer. Voor de rest een goeie zaal. Wel enkel biermerken van rodenbach. Misschien ben je hier al iets mee.
Dat met de vaten verwar je met de zaal Ter Eeste, Park rodenbach is een andere zaal en ligt niet ver van de vaart van Roeselare. Wij zijn er ook langs geweest, maar vonden die zaal het minste van allemaal. In Park Rodenbach hebben ze niet echt plaats voor een receptie bij slecht weer. Al je gasten moeten al door de zaal waar het avondfeest door gaat. Buiten vonden wi het ook minder mooie en gezellig. (We waren er toen ze volop beizg waren met het klaarzetten van een trouwfeest.) Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Cofar in Roeselare omdat er daar een aparte receptieruimte is, het is er nog niet zo lang geleden helemaal vernieuwd, de zaal voor het avondfeest is heel open en gezellig en je zit zo niet op elkaar. Zeker eens langs gaan als je dit nog niet gedaan hebt. groetjes Anneleen
aanvulling: Zie dat je iets vraagt ivm modern. Wij vonden het niet modern, buiten vonden we eerder oud. We vonden het gebouw die er achter ligt niet zo mooi en eingelijk wel een beetje storend. (in tegenstelling tot de zaal die we nu gekozen hebben.)groetjes Anneleen
Hallo Olivier,Wij zijn een paar jaar geleden naar daar geweets voor een trouwfeest van kenissen en het was tot nu toe het slechtste wat ik ooit meegemaakt had. Ik denk ook wel dat het zal liggen aan het budget dat die mensen maar hadden, maar ik zou eerder 'Ter eeste' voorstellen om een supperlocatie te hebben.Park Rodenbach is goed voor rouwmaaltijden en zo. Persoonlijke meninggroetjesTIne
Hoi OlivierWij zijn daar ook langsgeweest voor onze trouw en ik moet zeggen dat ook wij het niet goed vonden. Bovendien waren ze ook heel duur. Het klopt wel wat ze allemaal zeggen, heel vervelend dat je geen echte receptieruimte hebt bij regenweer en ook bij mooi weer heb je dat bijgebouw waar er ook een feest kan zijn. Bovendien was de zaal niet proper.Wij hebben een 10-tal zalen bezocht en deze was toch één van de minst goede naar onze mening! Hopelijk heb je er wat aan.GroetjesEvy26/04/08Domein Carlton Marke
Evybedankt.Wat waren voor jou de betere van die 10tal dat je bezocht heb ?groetjesolivier