Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help! K zie het niet meer zitten

  18-6-2007 20:44:14
Met nog 32 dagen op de teller komt de grote dag snel dichterbij. Maar van vorige zaterdag ben ik niet meer zo happig om te trouwen.
Mijn vriend is samen met zijn mama gaan shoppen om zijn kostuum. En laat dat nu juist het heikel punt zijn, dt kostuum.
Mijn toekomstige schoonma maakt mijn bruidskleed en weet dus perfect welke kleuren het heeft (beige/goudkleurig met bordeaux tulle). Nu heeft mijn ventje een donkergrijs kostuum met een donkerpaars hemd onder. Op zich wel tof en mooi, maar past totaal niet bij mijn kleed.
Ik hoor de reacties van de genodigden al.
Erover praten helpt niet, want zij zien geen probleem
Sorry voor het gezaag, moest me even van het hart.

Gwen 20/07/2007

Gwen
20-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1404


mieke,
27-7-2007
 Meld misbruik18-6-2007 22:11:10

Ik zou mij daar niet zo druk om maken,
wees blij dat je al weet welke kleur hij draagt dan kan je al aan dit idee wennen.
Sommige bruidjes, zoals ik, moeten tot op de dag zelf wachten en hopen dat de kleur bij je kleed past!



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik18-6-2007 22:36:48

Hey Gwen,

Ik zou je willen troosten, maar... ik ga eerlijk zijn...en dit gaat je niet troosten...

Ik zou het ook heel erg vinden moest mijn vriend kleuren hebben die niet bij mijn kleed passen, en al zeker wetende dat je schoonmama het wist wat erbij zou passen...

Maar wat ik niet goed snap is: jij weet zijn kleuren? Weet hij die van u dan ook? Want als hij het ook weet, dan kun je toch met hem overleggen...misschien kan hij nog ruilen?
Of anders eens met je schoonmama praten, als je dit echt niet mooi vind zal ze het misschien begrijpen.

Anderzijds, je toekomstige zal prachtig met dat kostuum staan, anders had hij het niet gekozen, en die dag zullen jullie stralen eender wat je aanhebt!

Het is helemaal geen gezaag! Ik heb pas gezaagd over mijn haren ;-)

Laat ons weten hoe het verder afloopt!

Groetjes,
Nathalie
07/07/07



Veroniek

 Meld misbruik19-6-2007 9:00:59

Dag Gwen

Ook ik weet de kleur van mijn vriend zijn kledij niet, laat staan wat hij zal dragen (vermoed een gewoon kostuum, maar ben dit niet zeker)...

Het is idd jammer als jij vindt dat het niet bij elkaar past, maar ik zou zoals de anderen zeggen proberen overleggen... Is het niet mogelijk dat hij het paarse hemd wisselt voor een bordeau (zoals je tule)?
Wie niet waagt, niet wint... Mijn opa zegt altijd "Een neen heb je een ja kan je krijgen!"...

Met deze wijze woorden wens ik je nog veel succes deze laatste maand door te komen! (net als ik)
Adem goed diep in en daarna uit en probeer alles te relativeren... En de mensen hun reacties daar moet je niet echt mee inzitten ;o) Je zal altijd snertreacties krijgen en dat moet je PROBEREN over je te laten gaan! Binnen een maand zal je alles anders bekijken!

Veel succes nog en het zal wel goedkomen!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik19-6-2007 9:28:36

Beste,

Ik heb geen traditioneel trouwkleed gekocht maar een rok in het wit, wit topje en dan een zeer raar kleur, ik denk pruimenkleur, maar in een ander licht is het meer grijs. Mijn toekomstige man heeft een zwart kostuum met een donkergrijs hemd. En dat is ook niet hetzelfde grijs als mijn kleren. Misschien zag dat hemd er in de winkel meer bordeaux uit zoals jouw kledij. Bij mij in de winkel was het ook meer bordeaux en als ik buiten kwam was het meer naar de grijze kant. Maar ik denk dat als je dat aan je toekomstige vraagt om zijn hemd om te ruilen dat dat geen probleem zou zijn.

Groetjes
Lies



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik19-6-2007 10:32:26

Hallo!

Objectief gezien zou ik inderdaad zeggen, dat als hij dat gekozen heeft het vast wel mooi zal zijn en je je daar echt geen zorgen over moet maken!

Maar... moest ik het zelf meemaken zou ik het ook niet fijn vinden, dus ik snap je wel. Ik zou in elk geval nog eens bij je schoonmama polsen of het echt wel bij je kleed zal passen. Misschien kan zij nog extra dingen vertellen (vb. kleurschakering) die ze niet aan je vriend heeft willen vertellen). Als dat niet lukt, zou ik misschien toch nog even met je vriend overleggen en toch al iets lossen over dat bordeaux, misschien kan hij nog wisselen van hemd of zo?

Veel succes!
Jessika 27/07/07



Selma
8-9-2007
 Meld misbruik19-6-2007 18:49:17

Heb je zijn pak al gezien dan? Kan het niet zo zijn dat ze je zitten te stangen? Gewoon om je op een dwaalspoor te zetten?

Daarbij denk ik dat het overhemd dezelfde kleur zal zijn als de tulle. Misschien dat het door het licht een andere kleur lijkt?!?



Gwen
20-7-2007
 Meld misbruik19-6-2007 21:31:37

Bedankt voor jullie reacties.
Ja ik heb zijn kostuum gezien (we hebben geen traditionele trouw) en het was wel heel mooi op zijn eigen, maar samen met het mijne paste het dus niet. Zijn mama wist mijn kleuren (aangezien ze het kleed maakt) en mijn vriend weet ze nu ook. We zijn overeengekomen dat hij nu toch een ander hemd gaat kopen (beige of bordeaux)zodat ik gerustgesteld ben en me geen zorgen meer moet maken.
Nu nog onze kindjes hun kleding en we zijn rond. Eindelijk!

Groetjes en mercikes.

Gwen 20/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info