Terug naar overzicht
Wij houden een aparte receptie van ongeveer 2 uur en de feestzaal voorziet hiervoor een 10tal hapjes. Dat is wel meer dan genoeg denk ik hoorGroetjes, Hanne
Het is dus specifiek als je maar één receptie doet. Dus geen aparte voor gasten zoals collega's die enkel receptie komen. En dan nog een tweede receptie voor familie. Dus één receptie.7 hapjes kantje boordje? is 10 beter, of volstaat 7
Hoi,Ik begrijp je vraag niet zo goed... voor de mensen die bij ons naar het dansfeest komen, hebben wij een kleine receptie voorzien met een drietal hapjes. Je moet rekenen dat er ook nog een ganse menu komt.Groetjes
caroline.ik lees hier dat mensen soms 2 recepties doen. Ze doen soms een eerste enkel voor diegene die naar die aparte receptie komen. En dan doen ze direct achteraf nog receptie voor de mensen die gans het feest komen. Dat bedoel ik met. Ik zou maar één doen
Hoi,Wij hebben de keuze tussen twee soorten recepties, met een 7tal hapjes gedurende 1,5 uur, en een 4tal hapjes gedurende 1 uur. Het eerste is bedoeld voor een receptie alleen, het andere voor mensen die naar het avondfeest komen. Gezien wij 1 receptie doen voor iedereen, nemen we voor iedereen 1,5 uur en dus 7tal hapjes.Groetjes nog,Tania
Zoals ik hier gisteren al heb laten weten op een ander berichtje: onze traiteur zei dat we op een hapje per kwartier moeten rekenen ongeveer: zo zitten de mensen niet op hun honger, en gaat het ook niet te vlug. Daarom: voor onze receptie van 1,5 uur voorzien wij een zestal hapjes. We denken er wel aan om eventueel nog borrelhapjes te voorzien.Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Wij voorzien 'maar' 5 hapjes voor 1.5 uur en volgens onze zaal was dat ruim voldoende.
hey wij hebben ook maar 1 receptie; van 17u30 tot 19u30 (bedoeling om om 20u aan tafel te zitten). Wij hebben 8 hapjes (warm en koud) + op de hoge tafels staan nog rauwkost met sausjes.Onze ervaring is dat men normaal per kwartier een hapje voorziet.Veel succes nog-xxx-20/10/2007