Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van onze trouw

  18-6-2007 18:08:26
Hallokes bruidjes allemaal

Voila, zaterdag zijn we getrouwd
Echt , het is dus degelijk zo, het is de mooiste dag van mijn leven!
alles maar dan ook alles is goed gegaan.
Het was heel wisselvallig weer maar telkens we binnen en buiten moesten was het over, het stadhuis, de kerk, iedereen was er vol lof over , de feestzaal Hof ten Bosse in Heusden was super ! Het regende complimenten, mensen zeiden recht uit hun hart dat het lang geleden was dat ze zo een feest vol ambiance hadden meegemaakt. We hebben ook net de foto's al gezien, ze moeten wel nog bewerkt worden maar ze zijn ongeloofelijk. K wil hierbij ook Thierry van Fotomoment enorm bedanken voor de prachtige reportage. En ook onze ceremoniemeester, Steven Chys uit Gits, heeft alles zeer goed geregeld.
Het was de dag van ons leven, de voorbereiding is lang en zwaar, maar t is de moeite.
En nu gaan wel 3 weken naar de USA , hopelijk wordt dat even goed

iedereen bedankt om mij te steunen en te helpen het afgelopen jaar

Lieve groetjes
Christel
160607

Christel
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 532


Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik18-6-2007 18:19:18

Proficiat, Christel!

Wie was jouw DJ? Wij zijn op zoek naar één die zorgt voor een feest vol ambiance!



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik18-6-2007 18:31:54

Proficiat Christel!
Geniet van jullie 3 weken USA.
Wij gaan volgend jar ook!
Hopelijk wordt ons feest zo leuk als het jouwe.
Geniet ervan
Sophie



Siska
5-7-2008
 Meld misbruik18-6-2007 19:04:57

Hey Christel,

eerst een vooral een dikke proficiat!!!! Bedankt om te laten weten hoe het geweest is, want dat stelt me enorm gerust!!! Ik hoop dat het volgend jaar bij ons net zo super wordt! Welke dj hebben jullie genomen? en heb je eventueel nog tips? (als je tijd en zin hebt mag je dit altijd doorsturen naar siska_ringoot@hotmail.com)

Geniet van jullie reis!!!

Siska



dierk

 Meld misbruik18-6-2007 20:21:26

Beste bezoeker,
Met enige fierheid stel ik je onze website voor www.studiohappymusic.be
Neem gerust een kijkje...
Wij stellen dit ten zeerste op prijs!
Met vriendelijke groeten,Dierk Van Paemelen



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 21:07:44

dag Dierk

Lang geleden dat je op het forum was maar de mensen vroegen wel naar onze dj
Onze dj was Eric Van Boxelaere, de huis dj van Hof ten Bosse . www.hoftenbosse.be

Alé we gaan verder valiezen maken
Vele groetjes
christel



Sophie
6-9-2008
 Meld misbruik19-6-2007 12:52:36

Hallo Christel,

Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk! Leuk te horen dat Steven Chys alles in goede banen geleid heeft, want wij hebben hem ook als ceremoniemeester!

Geniet van jullie huwelijksreis!
Groetjes,
Sophie
06.09.2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info