Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fototoestel op tafel

18-6-2007 16:50:59
dag bruidjes,

om toch enkele foto's tehebben direct na onze trouw zullen op de taefels enkele fototoestellen zetten zodat de gasten foto's kunnen (kwestie van enkele spontane te hebben). nu zoek ik nog een tekstje die je hierbij kan leggen zodat ze de bedoelen van de cameratjes verstaan. heeft er hier iemand een voorbeeld van?

melissa
20.07.2007
http://melissa-kris.bruiloftsite.nl

melissa
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 425

Heidi
7-9-2007
 Meld misbruik18-6-2007 19:59:01

Hey Melissa

Ik lees even mee ben ook ven plan om fototoestellen op de tafels te leggen

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik18-6-2007 21:13:52

Ik ben enorm aan't twijfelen hierover. De meeste mensen die bij ons gaan komen gaan zelf al een fototoestel meehebben (hen kennende!) maar er zijn ook al een paar koppels die dit ook gedaan hadden en me het afraden omdat er niet echt veel leuke of bruikbare foto's tussenzaten, en je wel de ontwikkelingskosten moet betalen.

Ik ben er nog echt niet uit.
Groetjes, Mara

Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik19-6-2007 8:35:56

Ik betwijfel eerlijk gezegd of dit zijn geld wel waard is ... Mijn schoonbroer heeft dit gedaan en uiteindelijk bleek dat er met alle fototoestellen maar enkele foto's genomen waren en de foto's die genomen waren, waren het bekijken niet waard ... Elkaar wat plagen door stomme foto's te trekken aan tafel of die hun hand voor de camera houden op het ogenblik dat die afgaat ...
Denk hier toch maar nog eens goed over na!

Groetjes
Kelly

Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik19-6-2007 8:36:25

Wij hebben er ook over gedacht om wegwerpcameratjes te zetten op de tafels, maar uiteindelijk kwam dat ook veel te duur uit naargelang de foto's die je eruit haalt.
Wij hadden 2 vriendinnen gevraagd om foto's te trekken. Enkele van al de tafels, het buffet, het dansfeest, ... Dit zijn digitale foto's, dus kan je alleen de foto's laten afmaken die mooi zijn.
Als je dan vraagt om die foto's direct door te sturen dan heb ik ook onmiddellijk foto's na de trouw.

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik20-6-2007 10:10:39

Hey Melissa,

Ik zou je ook afraden om fototoestelletjes op de tafels te zetten. Zoals de andere bruidjes hier zeggen komen daar heel weining mooie foto's uit en betaal je toch veel voor de ontwikkeling.
Tegenwoordig heeft bijna iedereen een digitale camera, en als je regelmatig laat vallen dat je het leuk zou vinden dat mensen hun fototoestel meebrengen, dan heb je denk ik zeker wel een hoop leuke foto's hoor. Wij vragen ook speciefiek aan wat vrienden (die dat graag doen) om foto's te nemen.

Groetjes

Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...