Terug naar overzicht
Hey MelissaIk lees even mee ben ook ven plan om fototoestellen op de tafels te leggen
Ik ben enorm aan't twijfelen hierover. De meeste mensen die bij ons gaan komen gaan zelf al een fototoestel meehebben (hen kennende!) maar er zijn ook al een paar koppels die dit ook gedaan hadden en me het afraden omdat er niet echt veel leuke of bruikbare foto's tussenzaten, en je wel de ontwikkelingskosten moet betalen.Ik ben er nog echt niet uit.Groetjes, Mara
Ik betwijfel eerlijk gezegd of dit zijn geld wel waard is ... Mijn schoonbroer heeft dit gedaan en uiteindelijk bleek dat er met alle fototoestellen maar enkele foto's genomen waren en de foto's die genomen waren, waren het bekijken niet waard ... Elkaar wat plagen door stomme foto's te trekken aan tafel of die hun hand voor de camera houden op het ogenblik dat die afgaat ... Denk hier toch maar nog eens goed over na!GroetjesKelly
Wij hebben er ook over gedacht om wegwerpcameratjes te zetten op de tafels, maar uiteindelijk kwam dat ook veel te duur uit naargelang de foto's die je eruit haalt.Wij hadden 2 vriendinnen gevraagd om foto's te trekken. Enkele van al de tafels, het buffet, het dansfeest, ... Dit zijn digitale foto's, dus kan je alleen de foto's laten afmaken die mooi zijn.Als je dan vraagt om die foto's direct door te sturen dan heb ik ook onmiddellijk foto's na de trouw.
Hey Melissa,Ik zou je ook afraden om fototoestelletjes op de tafels te zetten. Zoals de andere bruidjes hier zeggen komen daar heel weining mooie foto's uit en betaal je toch veel voor de ontwikkeling. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een digitale camera, en als je regelmatig laat vallen dat je het leuk zou vinden dat mensen hun fototoestel meebrengen, dan heb je denk ik zeker wel een hoop leuke foto's hoor. Wij vragen ook speciefiek aan wat vrienden (die dat graag doen) om foto's te nemen.GroetjesLies