Nu Online
Momenteel zijn er 26 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruin worden

  18-6-2007 14:55:57
Hey,

Ik zou voor mijn huwelijk mooi bruin willen zijn.Heeft er iemand ervaring met airbrush? Gaat dit af op de kledij? Hoe werkt dit precies? En waar kan ik hiervoor terecht?omgeving Lier.
Laten jullie iets weten?
Alvast bedankt

Karine
20-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1876


Freya
11-8-2007
 Meld misbruik18-6-2007 15:56:22

Ik heb me al laten vertellen, dat als je zweet dat dit wel durft afgaan op je kleed.

Groetjes
Freya



Artur
7-6-2008
 Meld misbruik18-6-2007 16:52:20

Hé meisje!!

Ik heb me al een aantal keren laten "spuiten" zoals airbrush ook wel genoemd kan worden. Je gaat gewoon in een douchekabine staan en wordt van kop tot teen gespoten, gelijk een auto in de carosserie. Deze kleuring blijft een vijftal dagen optimaal zichtbaar en je bent overal egaal bruin.

Maar!! Opgelet...
Probeer het zeker eens vooraf, want ik heb iemand gezien die het er nogal oranje-achtig vanaf bracht...
Je bruin gaat niet af op je kledij, tenminste niet na de eerste dag, want de eerste 24 uur kan je inderdaad wel wat kleur afgeven...
Gewoon uitproberen zou ik zeggen...



Artur
7-6-2008
 Meld misbruik18-6-2007 16:53:20

Btw, dit kwam niet van Artur, wel van Marijke...

Greetz



anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik18-6-2007 21:27:16

Hey,

Ik heb dit ook al laten doen en toen heel wat positieve reacties gekregen dat het mooi was. Geen problemen gehad met afgaan op kledij. Had toen wit topje aan. Wat wel is, de eerste keer dat je doucht, het water wat bruin kleurt. Ik had het wel een aantal dagen voordien laten doen (op woensdag, het trouwfeest was op zaterdag). De kleur is er bij mij toch zeker een goede week opgebleven en dan ging het er beetje bij beetje eraf.

Groetjes
Anneleen



lien
23-2-2007
 Meld misbruik19-6-2007 9:37:21

Ik heb het ook laten doen voor mijn huwelijk in februari. Aangezien ik echt wit van vel ben, heeft ze de lichtste kleur gebruikt die ze had, en zag ik er heel naturel uit. Bij mij heeft ze het zelf gespoten, en stond ik dus niet in een spuitcabine. Hier en daar had ik misschien een klein vlekje dat iets bruiner was, maar viel zeker niet op.

Nu ben ik aan het overwegen om het opnieuw te laten doen voor mijn huwelijksfeest in augustus, alleen weet ik inderdaad niet of het af zou gaan als het erg warm is... In februari was het ook goed weer, maar niet snikheet natuurlijk;). Toen geen enkel probleem mee gehad.

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl



kim
25-8-2007
 Meld misbruik20-6-2007 20:02:59

Dag Karine,
bij schoonheidsinstituut "Alegria" in Mortsel (Antwerpsestraat 72) kan je dit laten doen. Voor 25€ kan je heel je lichaam bruin laten spuiten. Ik heb dit zelf eerst geprobeerd met enkel mijn bovenlichaam voor 10€ om zeker te zijn en daarna heb ik om naar een trouwfeest te gaan heel mijn lichaam laten doen.
Je hebt hierna echt een "gezonde" bruine kleur die een paar dagen houdt en niet afgaat op je kleding. Ga zelf voor mijn eigen huwelijk in augustus me opnieuw op donderdag laten "bruinspuiten" om 's zaterdags een mooi kleurtje te hebben.
Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...