TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evelien
29-6-2007
|
18-6-2007 14:20:45
hey,
ik begrijp je reactie ook volledig hoor!! Jij moet je daarvoor niet slecht voelen, ieder normaal mens weet dat dat bruid wit draagt op haar dag... Laat er zeker je dag niet door verpesten want das nu eenmaal de bedoeling van zo'n mensen... jammer genoeg
groetjes,
evelien
|
|
KARINA
27-7-2007
|
18-6-2007 14:33:37
je moet je dat niet zo aantrekken,weet het is gemakkelijk gezegd,maar ik denk dan,wie gaat zich dan belachelijk maken? zij toch,ik zou het haar wel zeggen dat ze mij gekwetst heeft,met het risico dat de familie ruzie heeft,maar toch het is jouw dag en de mensen komen voor jou,dat mag je niet vergeten hoor,en als ik erover nadenk,ze maakt zich compleet belachelijk,sorry,zo denk ik erover. groetjes, Karina
|
|
s
1-6-2007
|
18-6-2007 16:12:09
Hoi!!
Maak je er niet druk in. Jij zal het meeste in de kijker staan en opvallen, hoor! Maakt niet uit dat er nog iemand anders in het wit bij loopt. Waarschijnlijk gaan veel mensen denken dat het erg dom is van die vrouw om naar een trouw te gaan iets wits uit te kiezen.
En wat betreft dat trappenprobleem: je kan dat die mensen toch niet kwalijk nemen. Wat zou jij doen als je niet boven geraakte?? Dan blijf je toch thuis niet? Ik vind niet dat je dat die mensen kan verwijten. Sorry.
Groetjes, Nieke
|
|
Veroniek
|
18-6-2007 17:13:37
Hoi allen
Ivm die trappen, ik vind het normaal en neem het hun niet kwalijk! Het moet enorm lastig zijn als rolstolpatient en ik spreek uit ervaring! Het is gewoon de manier waarop en tegen mij moet je niets zeggen over rolstoelpatienten! Ik heb daar zeker alle begrip voor! Maar je kan ten minste vriendelijk blijven... Daar maak ik me het kwaadst over! En dat alles kwam op 1 dag en werd me teveel!
In ieder geval bedankt voor de lieve reacties... Dit forum doet echt deugd...
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
s
1-6-2007
|
18-6-2007 18:40:03
Hey!
Ik hoop dat het een beetje verteerd is ondertussen. Het zal waarschijnlijk erg vervelend zijn geweest als je plots van die stomme praktische dingen te horen hebt gekregen. Ik hoop dat je het al wat minder aantrekt.
Als ik dat van die witte kleren herlees, dan blijf ik denken: dom mens!!
Geniet vooral, he!! Groetjes, Nieke
|
|
tamara
15-9-2007
|
18-6-2007 21:24:29
Hoi Veroniek,
ik kan je gevoelens erg begrijpen. Persoonlijk zit ik er niks mee in dat mensen wit zouden dragen, al komt de hele familie in' wit. Op de uitnodigingen staat "Tamara en Laurent" en vermits iedereen die komt ons kent zal niemand zich afvragen wie de bruid is. Maar ik kan jou gevoelens hierrond wel begrijpen en ik denk dat het ook een teken is van respect dat je geen wit aandoet op de trouw.
ivm je schoonzus haar ouders, mijn grootmoeder zit ook in een rolstoel en onze zaal is ook op het 1ste verdiep, enkel een trap. De garcons gaan haar met rolstoel en al naar boven dragen! Je moet je wel inbeelden dat mijn oma over de 100kilo weegt! Maar dat vonden ze geen probleem. Misschien kan je een soortgelijke oplossing vragen?
Groetjes, Mara.
|
|
Veroniek
|
18-6-2007 22:30:11
Dag Tamara
Bedankt voor die reactie. De garçons willen dat idd doen, maar die mensen willen er niets van weten! Ik had hun dat ook gezegd, maar dat is het dus dat ik bedoel... Ze reageerden zo bot dat ik haat...
Toch bedankt!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Charlotte
20-7-2007
|
19-6-2007 14:49:49
laat je hoofd niet hangen; iedereen heeft wel zo een kennis of familielid om van te gaan huilen !! succes met de trouw; nog veel te doen? ik trouw ook op 20 07 2007 groetjes, Charlotte
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|