Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

30/6/07

  18-6-2007 13:22:29
Hoi bruidjes,

Wie trouwt er nog 30/6? Hoe zit het met jullie zenuwkes??
Nu kort het écht wel af hé!!! Nog 12 dagen op mijn teller!! (eigenlijk 11, want de 29ste trouwen we vr de wet).

Alvast heel veel succes!
Karen

Karen
30-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 731


evelien
29-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 13:49:05

hey karen,

wij trouwen de 29ste... het begint serieus in te korten he!!
Zenuwkes heb ik nog nie op dit moment (maar da kan zeker nog komen :) ) mijn ventje heeft serieus wat zenuwen, ook al wil hij het niet toegeven!

Hopelijk zit het weer wat mee he.. ik duim er allesinds voor.

Is bij jullie alles van voorbereidingen al af?
Wij hebben sinds vrijdag onze trouwringen, de misboekjes mogen we morgen gaan afhalen & we moeten enkel nog een ontbijtmand gaan bestellen voor op onze trouwdag... 's morgens nog lekker ff genieten met ons 3-tjes (allez, eigenlijk met 4, ons zoontje & het kindje in mijn buik :) )

Groetjes,

evelien
29 juni 2007



Karen
30-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 14:27:36

Hoi Evelien,

Bij ons is ook het meeste af en geregeld!!Gelukkig maar! Ik zou zot worden als we dit allemaal nu nog moesten doen...
Nu nog wat kleine prulletjes regelen, maar that's it...(meer kleine details rond de dag zelf dus)

Nu ist meer aftellen!

Proficiat trouwens met je zwangerschap!
Geniet er met jullie 4'tjes maar met volle teugen van!!! Zal wel een hele speciale betekenis hebben vr jullie!

Ik zal duimen voor mooi weer en dan komt da ook nog in orde!

Grtjs, Karen



evelien
29-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 14:45:27

hey karen,

inderdaad ik zou ook helemaal gek worden moest ik nu nog allerlei dingen moeten regelen.
hier is het ook nog enkel de kleine details van de dag zelf die we nog eventjes op een rijtje moeten zetten...

Dank je wel! Het heeft inderdaad een hele speciale betekenis voor ons, ik wilde heel graag trouwen met een dik buikje en das dus gelukt ook (ik ben zit nu in de 34 ste week van mijn zwangerschap)
dus twordt voor ons heel druk, eerst de trouw en dan kan de geboorte voor iedere dag zijn... :) we zijn reuzebenieuwd...

Groetjes,

Evelien



Elke
29-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 16:16:06

Dag Evelien en Karen,

Wij trouwen op 29 juni en moeten ook niet meer zoveel regelen behalve de misboekjes kopiëren en in elkaar stoppen. Heb nu maar pas (vandaag) te horen gekregen wie onze mis zal voordragen. Gelukkig ben ik hele dagen thuis omdat ik net als Evelien zwanger ben. Anders zou ik toch wel gestresseerd zijn omdat de misboekjes nog niet klaar zijn.
Ik wens jullie allebei een prachtig huwelijk!!! En hopelijk zijn de weergoden ons goed gezind!!!
Aan Evelien, hoeveel weken zal jij zwanger zijn op de dag van de trouw? Ik 13 weken. Moet zeggen dat sinds ik weet dat ik zwanger ben minder stress heb voor de trouw. Denk dat ik alles meer relativeer.

Groetjes Elke



evelien
29-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 17:54:54

hey elke,

op onze trouw zal ik 34 weken en 5 dagen zwanger zijn...
Vorige week vrijdag nog op controle geweest om zeker te zijn dat de baby niet vroeger ging komen.
Maar alles was perfect in orde, dus das ook al een geruststelling.

En inderdaad het is zoals je zegt, je relativeerd alles veel meer. ik heb dat ook, zenuwen heb ik niet, loopt er iets fout dan is da maar zo...

wij geven wel geen supergrote trouw, voor ons avondfeest zijn we met 44 personen.
En we trouwen wel voor de kerk ook... maar we wilden het rustig aan doen. Doordat ik tegen dan al zo ver zal zijn, kzou nie graag in het ziekenhuis belanden.

Groetjes,

evelien

en veel plezier met de allerlaatste voorbereidingen... tis bijna onze dag he!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...