Terug naar overzicht
Hoi,We hebben er geen feest meegemaakt, maar zijn er ook wel gaan kijken voor onze trouw. Heel vriendelijke mensen, de uitbater schijnt een hele goeie kok te zijn ook. Voor ons zag het er allemaal heel goed uit, met redelijke prijzen ook. En een prachtige tuin, zeker veel mogelijkheden! De zaal lag ons alleen niet zo, dus we zijn uiteindelijk voor Salons Caelberg in Moorsel gegaan.Veel succes nog,Tania
wij moeten 18 augustus daar naar een toruw, ben er al 1 keer geweest maar zoals reeds vermeld, hele vriendelijke mensen, goede service, geen droge keel op het einde van de avond maar de zaal zelf vind ik niet echt fantastisch...Veel succesMiekexx
Hallo,wij trouwen in de zaal ernaast, 't Brouwershof maar dat is dezelfde traiteur. De traiteur van de beide zalen in de eigenaar van de Hophoeve. Mijn beste vriendin heeft haar trouwfeest daar gegeven. Alles was piccobello in orde. Een hele sympathieke meneer waar wij ons toch heel goed bij voelen en lekker eten. Wij waren eerder voor de stijl van 't Brouwershof en aangezien we wisten dat het toch dezelfde traiteur was was de keuze snel gemaakt. Zeker het bezoeken en overwegen waard. Groetjes en succes,Isabel110807
Bedankt voor jullie reacties!Ik denk dat we toch maar eens gaan kijken en ook een bezoekje brengen aan het Brouwershuis, aangezien wij daar zelf ook al veel positieve reacties van gehoord hebben.bedankt!dorien
Wij zijn zaterdag in 't Brouwershof getrouwd. Het eten was verschrikkelijk goed, ook de hapjes en zo en ook de obers waren fantastisch! Geen slecht woord over te zeggen...GroetjesAnnelies
Ik ben oorspronkelijk van Affligem en ben in de beide zalen al naar meerdere feesten geweest. Qua zaal vind ik De Hophoeve niet zo mooi. Er staan in de grote zaal zuilen die nogal het zicht wegnemen en de dansvloer wat beperken in ruimte. Er is ook maar 1 venster in de hele zaal (waar de eretafel meestal staat) en dat geeft uit op de parking. Op alle foto's van het koppel staan dus auto's op de achtergrond. Maar het eten is wel super! Zoals gezegd; het Brouwershof werkt met dezelfde traiteur dus qua eten identiek maar de drank is véél goedkoper omdat je met een brouwer werkt en enkel betaalt wat er gedronken is. Die zaal is wel een stuk kleiner (tot 100 pers is te doen, dan wordt het te krap). Maar je hebt een super knappe binnenkoer voor de receptie en zo kleinere, gezellige zaaltjes waar iedereen wat kan vertoeven. Het dessertbuffet staat ook in een aparte ruimte, naast de dansvloer.Laat horen wat je ervan denkt!In augustus moet ik naar het 80-jarige feest van mijn grootmoeder in De Hophoeve en in november naar een trouwfeest van vrienden in Het Brouwershof...Els22/09/07