Nu Online
Momenteel zijn er 306 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Troost nodig

  18-6-2007 1:12:10
Hallo medebruidjes?

Zaterdag is het zover voor ons. Na 10 maanden alles tot in de puntjes voor te bereiden is onze dag nu bijna aangebroken.
Ik weet niet of ik nu gelukkig moet zijn of triest. Ik heb zolang naar onze datum uitgekeken en nu het zo dichtbij komt, zou ik willen dat het nog verder weg was. Zoals velen onder jullie, begin ik veel last te krijgen van zenuwen, maar dat is helemaal niet zo erg. Het enige waarom ik zou willen dat we zaterdag nog niet trouwden is het weer. Het is al zoveel jaren prachtig en soms zelfs snikheet eind juni, dat weet ik nog goed van vroeger als ik moest blokken. En nu dit jaar is het verschrikkelijk weer. Amper 20 graden en regen. Elke dag kijk ik naar de weersvooruitzichten voor zaterdag en hoop ik zo dat het toch droog zou kunnen blijven. Maar ik word steeds teleurgesteld.
Ik zie het soms echt niet meer zitten, we hebben zoveel moeite gedaan om van onze trouwdag een prachtige dag te maken. En nu gaat die regen zoveel verpesten. Ik heb me ondertussen al terug wat herpakt en probeer er nu zo weinig mogelijk aan te denken, maar de voorbije dagen heb ik het serieus moeilijk gehad, ik heb echt aan het wenen geweest dat ik er ziek van werd en wilde niets meer doen voor onze laatste voorbereidingen. Vandaag ben ik terug in gang geschoten voor de laatste bedankjes nog af te maken en andere kleine dingetjes.
Maar het doet echt pijn, zien dat je dag in het water dreigt te vallen. Maar wat moet je doen, tegen het weer kan je niets beginnen, jammer genoeg. Ik heb me al duizend maal de vraag gesteld waarom wij weeral bij de pechvogels zitten. Mijn aanstaande probeert me maar te kalmeren en me te troosten, maar het is echt moeilijk om je er gewoon bij neer te moeten leggen.
Vandaag heb ik wel tegen mezelf gezegd dat die regen het niet waard is om jezelf ziek en doodongelukkig te maken, onze dag mag toch even prachtig zijn als die van iedereen. Ik zag het echt allemaal als een sprookje, trouwen in een mooie open koets met een echte prinsessenjurk. En we hebben ook ballonnen voorzien voor op te laten aan de kerk, kan dat dan ook niet doorgaan bij regenweer?
Help!!! Ik heb troost nodig. Denken jullie dat het zaterdag toch nog een mooie dag kan worden voor ons? Mijn aanstaande en familie verzekeren me van wel, maar ik trek het me echt heel hard aan.
Alle bruidjes die volgend weekend ook trouwen, zitten jullie er ook zo mee in?
En natuurlijk ook aan alle bruidjes die dit weekend getrouwd zijn, ik heb veel aan jullie gedacht en ik hoop dat jullie tussen de buien door toch nog al jullie geplande activiteiten hebben kunnen doen.
En dan zit je natuurlijk ook nog met het probleem van de foto's.
Ik voel me gelukkig en heel triest tegelijkertijd.
Ik hoop dat de bruidjes van de volgende weken meer chance hebben met het weer.

Veel liefs en bedankt voor het lezen van mijn berichtje.
groetjes
evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 719


Veroniek

 Meld misbruik18-6-2007 6:46:32

Hoi Evi

Ik wil je opbeuren na je triestige berichtje! Ook ik zit in een dipje, maar niet door het weer (schoonfamilie...)

Je dag zelf zal héél mooi zijn! Jij zal het zonnetje in huis zijn! Het is idd héél erg jammer als je regen hebt, maar dat zal wel meevallen! Als je alles goed voorbereid en georganiseerd hebt, loopt alles goed... Het weer is jammer als het slecht is, maar je gasten en genodigden zullen dit niet zo erg vinden hoor!

Je moet ervan genieten! Je trouwt maar 1 keer en geniet er echt ten volle van! Wat is 1 dag in je leven?!

SUCCES en kop op!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 8:26:20

Hoi Evi,

ik begrijp je volledig!!!!
wij trouwen komende vrijdag, en hebben een hele ceremonie in openlucht (tuin) gepland... en ook dat zie ik letterlijk in het water vallen! Gelukkkig hebben we nog een party tent te pakken kunnen krijgen om de gasten nog enigermate droog te houden maar... ik vrees ervoor :-|

het enige dat we kunnen doen, is hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn en dat het weer het droog kan houden tot zondag ofzo...

Maar ik begrijp je volledig, ik ben er dit weekend ook erg droevig om geweest, we hebben speciaal onze datum van half september laten omzetten naar eind juni, net omdat de kans groter zou zijn op mooi weer...

ach, we kunnen er toch niks aan doen hé! Kop op! Misschien kan je nog een paar last-minute aanpassingen doen (bvb mooie witte paraplu's kopen). Beter dat we het nu weten, dan dat we een hele week mooi weer hebben en een plensbui de dag zelf!! Nu hebben we het tenminste zien "aankomen" dus erger kan het niet meer worden..!!

Veel succes dit weekend!!!!

Veel liefs,
Claudia
22-06-07



Veerle

 Meld misbruik18-6-2007 8:59:58

Dag Evi,

inderdaad, het weer heeft nogal rare kuren de laatste tijd...
Maar weet je: zaterdag zal het zonnetje stralen voor jou en je toekomstige!!
Laat het deze week nog maar heel hard waaien en regenen en al wat het wil! Dan is het tegen zaterdag allemaal uit de wolken gevallen en zal de hemel openklaren en dan hebben jullie ZON! En het zal dan misschien niet snikheet zijn zoals vorig jaar of twee jaar geleden, maar weet je, als het echt té warm is, is het ook niet aangenaam denk ik...
Dus voor zaterdag: een mooie zonnige dag voor Evi. Bij deze besteld!

We duimen hier allemaal voor jou en voor zon zaterdag!

Vele groetjes en kop op!

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl



mieke
15-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 11:18:37

hallo Evi,
Wij zijn nu vrijdag getrouwd. En als het een troost mag zijn, het weerbericht zag er echt onheilspellend uit. 70% kans op regen, bewolkt en zelfs donder. Maar wij hebben de ganse dag mooi weer gehad, tot we 10 min op de bus zaten is het lichtjes beginnen regenen. Dus niet te veel geloven van het weerbericht.
Groetjes,
Mieke



Katleen
8-9-2007
 Meld misbruik18-6-2007 11:40:36

Evi, Probeer je van dat weer niet al te veel aan te trekken...het is het niet waard daardoor je dag te laten vergallen. Als jij nu zorgt dat je het zonnetje in huis bent en de hele dag straalt ook al is het buiten slecht dan zal je wel zien dat het allemaal dik in orde zal zijn. Toch zullen we hier allemaal voor jou en alle andere bruidjes duimen dat het droog mag blijven. Groetjes en geniet volop van de dag van je leven Kate.



Chris
23-6-2007
 Meld misbruik18-6-2007 11:41:44

Hey Evi,

Ook wij trouwen nu zaterdag! Het weer verandert nog dagelijks... hopelijk valt het wel mee en is het niet zoals afgelopen zaterdag, toen regende het echt op elke moment dat we binnen of buiten ergens zouden gekomen hebben. (stadhuis, kerk,...)

De dagen na zaterdag lijkt het droger... hopelijk schuift het dus een beetje op zondag het weekend toch nog droog wordt!

Zorg maar dat al de rest is orde is. Eén van de enige dingen die je zelf niet kan "regelen" is het weer, dus het zal niet aan je zelf liggen!

Nog enkele dagen spannend afwachten...

Groeten en succes!
Chris
www.chrisengriet.be
23/06/07



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik18-6-2007 13:53:50

ik kan dat echt wel begrijpen,ik zoek altijd op google naar voorspellingen,gewoon om mij te kalmeren,en dan word er gezegd dat juli heet gaat worden,maar als je nu buiten kijkt heb ik ook mijn twijfels,maar ja,je kunt er niets aan doen,makkelijk gezegd als je alles al gepland hebt,maar we moeten ons erbij neerleggen he,ik zag zaterdag een trouwauto en dacht nog,ocharme zo een regen!en ik denk dan,zou ik nu iets moeten kopen om het warmer te hebben,want stel dat het regent,dan ga ik wel zeker kou hebben want ik heb geen mouwen aan mijn kleed,ik heb al uitgemaakt als de maandag voor de trouw regent dat ik dan paraplu's ga kopen maar ik ga het toch nog eens voorleggen in de winkel van mijn kleed of ze een voorstel hebben.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...