Terug naar overzicht
Hoi,Ik vind er ook hele mooie bij!! Heb al prijzen gehoord hier rond 1100 euro, maar ik weet niet of dat ongeveer voor de hele collectie geldt, dat zal wel schommelen neem ik aan.Waar zou jij gaan kijken om ze te gaan passen? Ik woon in Liedekerke en weet niet waar het het best zou zijn...Groetjes,Tania
Hallo Sofie,hier ook een Sofie die reeds trouwt in augustus 2007. Mijn bruidsjurk is één van Marylisse en ze is echt prachtig. De kostprijs is 1.100€ want niet echt goedkoop is, maar toch een van de goedkopere dat ik aangehad ben want bruidsjurken onder de 1000€ ga je niet zo gauw vinden.En ik vind de collectie van Marylisse echt prachtig!!!!!!!Groetjes Sofie18/08/2007
Hallo Jenny,Ik verkoop mijn trouwkleed van Aire Collection. Dat merk is niet zo gekend in België maar is gelinkt aan Pronovias en Martha Blanc. Je kan misschien eens gaan kijken op de website als je nieuwsgierig bent. http://www.airecollection.es/ en dan kijken bij de collectie van Aire collection. Mijn kleed is het type Ofelia. Als je wilt kan ik altijd een foto doormailen.Groeten Greet02/06/2007
Hallo,Ik trouw ook met een prachtig kleed van Marylise. Mijn kleed kost 1195€, de onderrok 115€, mijn sluier 99€.'t is allemaal veel geld, maar die kleedjes zijn gewoonweg SUPER!groetjes,Antonietta25/08/2007
Hoi Sofie,ik trouw ook in een kleedje van Marylise en de prijs is 1170 euro. Ik heb ook lang getwijfeld tussen een ander model kleedje van Marylise, en dat kleed was 1250 euro. De prijs wordt wat duurder als je er een sluier bijneemt en een stola en een hoepelrok enz, maar de meeste kleedjes van Marylise schommelen rond de 1100 à 1300 euro. Mijn kleedje heb ik gekocht bij Boetiek Maya in Hemiksem.Nog veel succes bij de jacht op het perfecte kleed!Groetjes,Annick
hey de mijne koste 1280euro.grtz
Hey,Ik verkoop mijn Marylise collectie 2007, maat 40 B, met bijhorende stola, dit aan 650 euro, de helft van de prijs die ik betaalde.Foto's kan je vinden op www.wendy-jonathan.be . Indien interesse: wendy.debels@gmail.comGroetjesWendy
Hoi Sofie,Mijn kleedje van Marylise komt van Le Chapeau in A'pen en kost 1350 eur. Aangezien ik in het najaar trouw, heb ik er nog een stola bijgenomen van 150 eur in dezelfde stof.Ik ben nog naar een aantal winkels geweest en de Marylise-collectie valt altijd in dezelfde prijsklasse.Veel succes nog!My20.10.2007