TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bieke
30-6-2007
|
18-6-2007 8:51:09
Dag Jenny,
ik ben een pronovias bruidje. Mijn kleedje heeft 1530 euro gekost. Voor de hoeveelheid stof en de kwaliteit vind ik dit een zeer goede prijs. Ik heb mijn kleedje in december reeds gekocht en toen hing er nog wel veel (nieuwe collectie komt uit in oktober), maar bij mijn twee pasbeurten (april en juni) waren er al veel kleedjes die ik gepast had verdwenen. Ik denk dat je nu al niet veel meer keuze hebt in de 2007 collectie, maar de 2008 zal ongetwijfeld ook wel mooi zijn en vind je daartussen het kleed van je dromen.
|
|
Greet
2-6-2007
|
18-6-2007 12:14:52
Hallo Jenny,
Ik verkoop mijn trouwkleed van Aire Collection en dat heeft veel weg van de kleedjes van Pronovias. Je kan misschien eens gaan kijken op de website als je neiuwsgierig bent.
http://www.airecollection.es/ en dan kijken bij de collectie van Aire collection. Mijn kleed is het type Ofelia. Als je wilt kan ik altijd een foto doormailen.
Groeten
Greet 02/06/2007
|
|
nele
4-4-2008
|
18-6-2007 12:44:10
dag jenny,
ik trouw op 4 april 2008 en ik heb ook gekozen voor een pronoviaskleedje. alleen niet van deze collectie, maar al uit de collectie van 2008! ja, ik weet dat dit een enorm risico is om een kleed te bestellen zonder het daadwerkelijk aangepast te hebben, maar ik heb vergelijkbare exemplaren gepast en alles weloverwogen en het er toch op gewaagd. een huwelijk gaat om durven toch hé... :-) in de winkel waar ik het koop (robel in roeselare) hebben ze me heel goed geholpen. als je niet ver uit de buurt woont, 'n aanrader! tegen eind september zal het kleed er zijn, ik kijk er al vol spanning naar uit...
en inderdaad, eens de collectie van 2008 er is (okt-nov) kan je niet meer bestellen van 2007. maar die collectie is ook niet helemaal anders hoor. dus je zou zeker wel iets vinden denk ik.
en toevallig vind ik net het goedkoopste kleedje uit de collectie het allermooiste! ik betaal 840 euro voor mijn kleedje. blijkbaar zitten er neit veel werkuren in. schoenen heb ik ook al gekocht, 'n buitenkansje uit de zomercollectie voor 55 euro!
ik wens je alvast heel veel succes in je zoektocht! groetjes, nele
ps: mocht het je interesseren, ik heb gekozen voor het model 'nieve' bij 'fluid empire line' collectie 2008.
|
|
Jenny
12-9-2008
|
18-6-2007 13:02:30
Aan Nele:
Wauw, wat een mooi kleedje! Had dat ook al opgeschreven bij mijn favorieten. Wel, als ik aan dat kleedje van 2007 niet aangreaak, is dit wel een heeeel grote kanshebber :-)
Amai, vind de kleedjes van pronovias zo elegant en supervrouwelijk. De elegantie en luxe straalt er gewoon vanaf! En die zijn eigenlijk toch wel goedkoop in vergelijking met andere merken vind ik.
Ga vannamiddag toch eens een afspraak maken om te gaan passen. Kan echt niet meer wachten, ze spoken heel de tijd door mijn hoofd! Joepieeee Alle puzzelstukjes beginnen op hun plaats te vallen: de kerk is gekozen, de feestzaal is vastgelegd, ...
Een heeel enthousiast bruidje!
|
|
Veerle
29-9-2007
|
18-6-2007 13:10:26
Hey Jenny!
ik trouw dit jaar en heb heel lang getwijfeld over de kleedjes "Eva" en "Efeso" van Pronovias. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om mijn kleed te laten maken, maar ik geef je gelijk dat Pronovias heel mooie jurken heeft. Ik moet wel zeggen dat wat je ziet op een foto helemaal anders kan zijn als je het zelf aanhebt. Das iets dat ik het voorbije jaar wel geleerd heb op het vlak van trouwkleedjes. En als ik je nog een tip mag geven: als je echt een Pronovias wil en je wil de meeste keuze hebben, ga dan een dagje naar de Pronovias store in Parijs. Ik heb dit gedaan en was een ervaring om nooit te vergeten. In de Belgische winkels hebben ze telkens maar een paar modellen, daar bijna alles.
Groetjes,
Veerle 29/09/2007
|
|
Fieke
7-7-2007
|
18-6-2007 13:33:31
Ik heb ook een kleedje van Pronovias (collectie 2007) en betaal €1790.
Veel succes nog! Fieke 7/07/2007
|
|
Sissi
26-5-2007
|
18-6-2007 15:34:11
Hey,
De prijzen van Pronovias verschillen enorm. Ik heb er zelfs één gepast van 4400 e. Veel hangt af van de stof. De meeste zitten wel tussen de 1500e en 2000e denk ik. Dat van mij kostte 1700e en dan nog 200e voor de bijpassende bolero.
Je kan ze in november wel nog bestellen hoor (als ze nog voorradig zijn natuurlijk). Dat van mij was te groot geworden en dus moesten ze een nieuw bestellen.
Kleine waarschuwing voor zij die een Pronovias hebben: zorg dat alles goed vast zit. Bij mijn pasbeurt was een deel van de drapage losgekomen. In de winkel hadden ze me verzekerd dat het voor de trouw goed vastgemaakt was. In de kerk trok de ceremoniemeester mijn kleed een beetje goed en 'krak', weer los. Dat hebben ze dan nadien vastgenaaid maar 's avonds toen mijn man lichtjes op mijn jurk stond kwam er een ander stuk los. Ik wil hiermee niemand in paniek brengen maar het is toch beter om te waarschuwen. Gelukkig had iemand een veiligheidsspeld mee zodat ik het onzichtbaar toch iets of wat kon goed steken. Iedereen heeft wel gezegd dat het een schitterende jurk was en ik denk niet dat het opgevallen is dat het losgekomen was.
Groetjes, Sissi (23 dagen getrouwd)
|
|
Jenny
12-9-2008
|
18-6-2007 18:15:45
Hey Sissi,
Proficiat met je huwelijk! Welke jurk van Pronovias had jij??
Heb vandaag een afspraak gemaakt en 30 juni mag ik gaan passen bij Pierre Yves. Het kleedje dat ik wil hebben ze wel niet, maar ze zei dat ze dat altijd kunnen bestellen. Het enige probleem is dat ik het dan wel moet kopen... Hoe kan je nu een trouwjurk kopen zonder te passen ??? Ik ben al een twijfelaar als ik het zou passen, laat staan dat ik het niet zou passen... Pfff, ik denk ni dat ik dat ga durven, is dat niet een te groot risico??
Wat denken jullie??
Groetjes, Jenny
|
|
nele
4-4-2008
|
18-6-2007 19:07:53
hey jenny,
leuk dat je het mooi vind!
ik heb het ook gekozen zonder echt te passen. ik ben niet verplicht het te nemen als het echt niet past, dat wilde de winkel mij niet aandoen, maar heb het ook niet besteld om "gewoon" te passen natuurlijk. ik vertrouw erop... (en zeggen dat ik normaal zo'n controlefreak ben!) het is natuurlijk nooit hetzelfde, maar de mevrouw van de winkel heeft het zo goed mogelijk "gesimuleerd". ze heeft het model op de voorstelling in barcelona gezien (en mijn lichaamsbouw kennende zei ze dat het me zou passen), en had een stukje stof mee en 'n hele grote foto waarop je alle details zag. ach, we zien wel, ik hou m'n hart wat vast, maar dit is echt wat ik wil...
veel succes alvast bij het passen!! groetjes, nele
ps: inderdaad bij pronovias megaveel verschil in prijs. blijkbaar doordat er veel verschil is tussen de werkuren voor de kleedjes.
|
|
Jenny
12-9-2008
|
19-6-2007 13:38:49
Hey Nele,
Ik heb gebeld naar Moderna in Schepdaal en ze hebben dat droomkleedje van pronovias daar, wel in maat 44 dus zal veel te groot zijn, maar die mevrouw was enorm vriendelijk en zei dat ze alles met speldjes kon verkleinen zodat ik toch het effect van het kleed in mijn maat zou kunnen zien. Zaterdag 30 juni mag ik al gaan passen, zoooo spannend. Maar heb me ook voorgenomen van de moed niet te laten zakken als ik er niet mooi mee sta, ik ben namelijk geen langbenig topmodel zoals op de ftoos van pronovias. Ik zal ongetwijfeld wel iets anders vinden dan.
Groetjes en bedankt voor al jullie advies!
Jenny
|
|
nele
4-4-2008
|
19-6-2007 14:12:42
dag jenny,
plezant vooruitzicht!! mag ik vragen welk kleedje het is dat je gaat passen? ja, ze kunnen dat wel aanpassen hoor van maat. trouwens beter te groot dan te klein. ik heb me ooit in een 36 moeten wringen en da's ook nie alles... :-) en inderdaad, kleedjes genoeg!! veel succes!! groetjes, nele
|
|
Sissi
26-5-2007
|
19-6-2007 19:46:31
Hey,
Het mijne kwam ook van bij Moderna. Supervriendelijk.
Het was de Octubre maar op de site staat hij in beige en ik had hem in ivoor. Op foto is hij ook zo mooi niet als in 't echt.
Ik vraag me ook wel af op welk kleedje je uw gedachten gezet hebt.
Groetjes, Sissi
|
|
Jenny
12-9-2008
|
19-6-2007 20:25:00
Hey dames :-)
Het kleedje waar ik mijn zinnen op gezet heb is Lovaina van collectie Why Not van 2007 (op de website kijken onder book de collecciones 2007). Vind het nog altijd prachtig. Mijn vriend heeft de foto zien rondslingeren, maar gelukkig zat het tussen hoop andere foto's, maar hiervan zei hij ook dat hij het prachtig vond. Ben echt benieuwd hoe ik ermee ga staan :-) Mijn mama was heel blij dat ik een zaterdag genomen had zodat ze mee kan gaan kijken en ze heeft gezegd dat ze zeker een grote voorraad zakdoeken zal meenemen. Ja, ben een enige dochter en heb mijn papa nooit gekend want die zijn gescheiden toen ik 9 maand was, dus wij zijn altijd al de beste vriendinnetjes geweest. Haar oordeel zal toch ook serieus doorwegen die dag :-)
Hoop maar dat ik kan beslissen, want over een gewoon kledingstuk moet ik soms al lang nadenken of ik het wel ga nemen. Hoop dat ik ook dat gevoel ga hebben dat ik hier op de site al gelezen heb: zo van, ja, dit is het, deze jurk moet ik hebben...
Jenny
|
|
nele
4-4-2008
|
19-6-2007 21:11:21
dag jenny,
heel mooi inderdaad dat kleedje! heel bijzonder! ben benieuwd hoe je het zal stellen!! geniet er alvast van, samen met je mama!!
sissi, jouw kleed was ook wel waw! zou het ook wel mooier vinden in ivoor. maar hou sowieso meer van 'n lichte tint. je zal vast 'n prachtige bruid geweest zijn!
brr, ik kan al niet wachten tot september, tot mijn kleedje binnen is...
groetjes, nele
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|