Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wordt het nog gedaan: cadeau getuigen

  17-6-2007 16:09:37
Geven jullie aan getuigen iets, zoja wat?

groetjes

mieke
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1031


vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik17-6-2007 17:11:42

Hey Mieke,

Wij geven onze getuigen een etentje kado, kunnen ze nog eens lekker nagenieten. :)



Elke
28-7-2007
 Meld misbruik17-6-2007 17:13:43

Dag Mieke,

Wij geven de getuigen zowel een klein cadeautje als een overnachting op de locatie van ons feest cadeau. We zouden dan ook champagne en een fruitkorf voorzien.

Groetjes,

Elke



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik17-6-2007 17:54:05

Wij geven niets. We moeten ergens een grens trekken en ze waren allebei al sowieso fier dat ze onze getuigen mochten zijn. Ze verwachten helemaal geen geschenk.



Ewalda
11-8-2007
 Meld misbruik17-6-2007 19:34:48

Wij geven een bongo bon voor een ontbijt met bubbels.

Groetjes
Ewalda
11.08.2007
( nog 55 dagen )



Veroniek

 Meld misbruik18-6-2007 6:51:36

Hoi

Wij zijn ook van plan om iets aan onze getuigen te geven, maar weten niet goed wat...

Nog een maand tijd :s

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik18-6-2007 8:05:57

Hoi,

Onze getuigen zijn onze broer en zus, en we waren eigenlijk niet van plan om ze een nog een cadeautje te geven... We voorzien natuurlijk een mooi cadeau voor de ouders. Misschien nog iets kleins als aandenken of zo, maar daar zijn we nog niet uit.

Groetjes,
Tania



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik18-6-2007 12:34:00

wij hebben er lang over nagedacht en wilden hen wel iets geven omdat ze ook allebei vrijgezellenavond organiseren ed... vooral die van mij omdat ik haar al mijn hele leven ken en ze er altijd is geweest op moeilijke en goeie momenten. we dachten ook eerst aan een bon maar als etentje voorbij ist ook maar weg.
daarom krijgt mijn getuige nu een mooi juweeltje en de getuige van mijn ventje een uurwerk, allebei rond de 75 euro. wij vinden dat ze het allebei gewoon wel verdienen omdat ze er altijd zijn, dus niet enkel omdat ze die dag getuige zijn maar dan gewoon ook om hen es te bedanken

je kan eventueel ook gewoon een mooie kaart schrijven ofzo...

sas677



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik18-6-2007 14:21:41

wij geven ze een bongo cadeau,1 w.e. weg naar eigen keuze,en mijn broer een luchtballon doop,ik ga lachen als hij dat doet!!!! voor de ouders hebben wij een "bokaal uit glas" van cheri cadeaux.



Natacha B

 Meld misbruik26-6-2007 13:52:50

Wij geven normaal gezien ook niets.

Mijn getuige is mijn vader en zijn getuige zijn zus.
Toevallig werden mijn ouders net na Brechts huwelijksaanzoek uitgenodigd bij zijn ouders thuis. En dat was het uitgelezen moment om de getuigen te vragen (want dat was rap beslist).
We zijn nog vlug naar de winkel gereden en hebben twee paarse balpennen met naam gekocht (die ze toevallig alletwee hadden met de naam juist gespeld in 't zilver) en in folie ingepakt. En daarbij een paarse enveloppe beschreven met zilver en erin een soort oorkonde met de vraag of ze wilden getuige zijn (zelfgemaakt). We hadden ook 'Bellamour' schuimwijn mee.

Ze vonden het idee wel tof en ik vermoed niet dat ze meer verachten maar eerder blij zijn dat zij mogen getuigen (ze hebben het beiden ook nog nooit gedaan). En mijn vader moet mij al niet echt wegschenken, aangezien het geen kerkelijke trouw wordt.

Ergens moet je kunnen ophouden met de kosten hé ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...