Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelverdeling

17-6-2007 13:51:08
Hey,

Ik ben nog op zoek naar leuke ideeen om de gasten aan hun tafel te krijgen.

Mijn eerste idee was liefde is plaaten. Maar nu heeft mijn schoonzus in spe dat idee ook en zij trouwen eerst. Dus ik moet op zoek naar iets anders.
Dan dacht ik aan snoepjes, maar een onlangs getrouwde vriendin heeft dat gebruikt.
Heb dus geen ideeen meer.
Wij hebben geen hobbies of favo tv-programma's die we kunnen gebruiken.
Hebben jullie nog suggesties?

Groetjes
Maartje

Maartje
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 233

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik17-6-2007 14:18:02

Hoi,
Wij gebruiken liefdesgedichtjes (of misschien fabeltjes), die we aan een foto van ons vastmaken.
Groetjes,
Ilse

Marijke
16-8-2008
 Meld misbruik17-6-2007 20:25:52

hoi Maartje,

ons idee is, voorlopig, om met fotos van ons te werken...wij gaan dan proberen om op de kaartjes met de tafelnummers een kleine foto te plaatsen. De gasten vinden dan diezelfde foto in het groot op hun tafel. Mijn schoonzus gaat waarschijnlijk enkele leuke foto's maken met ons en dan selecteren wij daar de meest geslaagde uit...

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik20-6-2007 10:20:02

Dag Maartje,

Je kan ook plaatsen, gebeurtenissen, datums, liedjes, ... die voor jullie belangrijk geweest zijn gebruiken.
Dan geef je gewoon je tafel die 'naam'>
Bvb de dag dat jullie een koppel waren, de dag dat je ten huwelijk gevraagd bent, de plaats waar jullie elkaar ontmoet hebben, ...

Groetjes

Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...