Terug naar overzicht
Hallo Tilly,We zijn met koetsen van bij mijn ouders thuis naar stadhuis gegaan, dit enkel voor de suite. Andere familie is dan met Club Brugge bus naar stadhuis gegaan. Na stadshuis is iedereen met deze bus naar feestzaal gegaan.Groetjes,Mieke150607
Hey, je moet rekenen dat je met een koets zeker niet meer dan 10 km/u doet... Hangt dus een beetje van de afstanden af. Ikzelf rijd paard en wil ook graag paarden en een koets op mijn trouw. Wij doen dit enkel voor de drie kilometer van bij mijn vriend zijn ouders (waar we middageten zullen eten) naar de kerk. Een tweede waarom we het bewust beperkt houden is omdat we in de winter trouwen (december)... Maar het is zo mooi... Dus misschien kan je ook voor een bepaald traject een koets gebruiken en voor de rest gewone auto's. Wij doen het niet met een ceremoniemeesters, maar via mensen die we kennen (zowel voor ander vervoer, namelijk een Ford Mustang als voor de koets). Dat maakt het wel iets gemakkelijker denk ik.Groetjes,Evelien 8-12-2007
Hallo,ik sluit me aan bij Evelien. Ook ik rijd te paard en wij gebruiken een paardentram als ons vervoer en dat van de suite. Wij genruiken die wel enkle om van bij ons thuis naar de kerk en gemeentehuis te gaan en terug. Naar de zaal rijden wij met onze eigen auto's. Bij ons leggen de paarden alles bij elkaar 3 kilometer af. Het gaat traag en te ver gaat ook niet want die kar is echt heel zwaar. Je moet er ook rekening mee houden dat als je traject veel bergop inhoudt dit bij grotere huifkarren soms een probleem is. Bij ons in de paardentram is plaats voor 24 personen geloof ik. Iedereen samen dus. Groetjes,Isabel110807