Terug naar overzicht
Hoi Petra,Eerst kapsel, dan make-up en dan je droomjurk aantrekken... Geniet van je dag!Greetz,Els
jip, eerst kapsel, want anders loopt je maquillage uit als ze je haar wassen , dan maquillage, en je kleed trek je toch meestal van onder naar boven dus ginderd dat de rest niet. Dit laatst dus.
bij mij is het eerst douchen (waarbij mijn haar dus al gewassen is), dan make-up, dan kapsel en dan kleed. Het gaat niet omgekeerd omdat mijn kapster van Antwerpen naar Izegem moet rijden en uiteindelijk gaat ze mijn haar dan toch niet moeten wassen aangezien ik het al 's ochtends gedaan heb. ze zal het hooguit wat moeten natspuiten met een "sproeier".
Bij mij was het helemaal omgekeerd: eerst mijn jurk, dan mijn kapsel en dan pas mijn maquillage. Voor ons feest zal het net weer op dezelfde manier verlopen. Waarom die volgorde? Mijn tante komt de dag er voor al mijn haar blazen, dus wassen moet niet meer. Aangezien ik mijn bustier over mijn hoofd moet trekken, is het best dat ik dit al draag, en ook mijn rok trek ik over mijn hoofd. Het is dus kwestie van makkelijkheid;). Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Ik heb ook een jurk met bustier dat ik langs boven moet aantrekken aangezien ik een hoepelrok aanmoet... Ik zal dus wrs ook eerst mijn kleedje aantrekken voor ik mijn haar en maquillage laat doen. Het is wat je zelf het makkelijkst vind natuurlijk!
Ik ga om 9 uur naar het salon voor haar en make-up. Heb volgende week mijn proef, dus weet dan ook in welke volgorde. Wat ik wel dom vindt is dat we pas om 14.30u trouwen, dus de hele voormidag ben ik dan al opgemaakt, maar mijn mama en zus gaan hun daar ook laten doen, dus zal het wel enkele uren innemen neem ik aan. Ik kan mijn sluier niet meenemen naar de kapper omdat die in mijn kleed verwerkt zit. Ben daar wel wat bezorgd om, maar zal wel in orde komen neem ik aan. Groetjes, Mara