Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer trouwringen bestellen?

16-6-2007 10:41:47
hoi hoi iedereen,

Ik vroeg mij al een tijdje af hoelang op voorhand je de trouwringen moet gaan kiezen/bestellen... In de meeste 'weddingplanners' staat dat je dit best 6 maanden op voorhand doet. Dit lijkt mij nogal vroeg, wij hadden gedacht aan 2 maanden opvoorhand of is dit te laat.

groetjes
Marijke
16/08/2008

Marijke
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1383

Elke
28-7-2007
 Meld misbruik16-6-2007 10:52:36

Hey,

Toen wij een viertal maanden voor ons huwelijk gingen informeren, werd ons aangeraden om de ring niet te snel te bestellen. Het was toen nog vrij koud weer en ze raadden ons aan om te wachten tot het wat warmer was, om te voorkomen dat de ring te klein/spannend zou zijn tijdens de zomer. Twee maanden was inderdaad voldoende. Je kan natuurlijk best wel eens informeren, want ik heb hier al gelezen dat er bruidjes zijn die vrij lang op hun ring moeten wachten omdat het een veel gevraagd merk was. Wil je een speciaal ontworpen ring, dan kan je best ook wel wat vroeger gaan.

Veel succes!

Elke
28/7

arianne
8-9-2007
 Meld misbruik16-6-2007 11:02:55

Hallo Marijke,
Wij trouwen 08/09/07 en zijn vorige week gaan zien om onze ringen te laten ontwerpen. Ik denk dat je toch ongeveer 2a3 maand moet rekenen. Heb eerst alles beetje bekeken in de buurt om daarna toch te beslissen dat we liever iets apart hadden, geen ring die je overal terugziet. Nu had ik op de site van Martine Oversteyns, prachtige trouwringen ontdekt. We moesten wel van Geraardsbergen naar Lommel rijden, maar dit hadden we ervoor over(ongeveer kleine 2 uur).Daaraangekomen zijn we heel goed ontvangen, alles kunnen passen en uiteindelijk gekozen voor een ring die ze maar één keer gaat maken voor ons beiden. Echt super!!
Jullie trouwen in augustus, hou wel rekening met de verlofperiode en verder nog veel succes met jullie zoektocht.
Groetjes Arianne

evelien
29-6-2007
 Meld misbruik16-6-2007 11:27:01

wij trouwen 29 juni en hebben onze ringen in februari besteld. En dat was nog ruim op tijd...
Je kunt er natuurlijk ook rekening meehouden dat juweliers (die bv op trouwbeurzen staan) een bepaalde periode korting geven...
ons heeft dit 300 euro bespaard.

groetjes,

evelien
29 juni 2007

groetjes,

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik16-6-2007 13:24:29

Wij trouwen in augustus en zijn ze in februari gaan bestellen.
Een 1,5 maand later hadden we ze, ze zijn wel ontworpen voor ons, dat duurt iets minder. En we zijn ook gaan kijken toen ze af waren, alvorens ze gegraveerd werden.
Dit is heel vroeg, maar het is fijn om er af en toe eens naar te kijken!

Veel succes!
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Claudia
22-6-2007
 Meld misbruik17-6-2007 0:09:37

wij hebben onze ringen op een vrijdag gekozen bij een juwelier in Antwerpen (bij de joden), en op woensdag mochten we ze al afhalen! Het hangt er dus volledig van af waar je ze gaat kiezen en wat voor type je wil...

groetjes
Claudia
22-06-07

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik17-6-2007 16:07:34

Mijn vriend en ik zijn dit weekend naar de opendeur van Dirk Bulteel (goudsmit in sint-niklaas) geweest omdat we er een uitnodiging voor hadden gekregen en ertijdens dat opendeurweekend kortingen waren (en we een beperkt budget hebben). Wij trouwen pas in december, dus dachten eigenlijk niet echt van nu al te kopen. Maar de mevrouw van de winkel zei dat ze toch drie tot zes maand op voorhand moeten besteld worden als het om eigen ontwerpen gaat. MIjn vriend en ik waren heel erg zot van een ring en hebben dan maar onmiddellijk besteld (om de korting te kunnen krijgen). Was ietsje duurder dan gepland, maar wel heel mooi... Als je geïnteresseerd bent: morgen gelden de kortingen er ook nog!

Groetjes,

Evelien
8-12-2007

Karen
8-9-2007
 Meld misbruik18-6-2007 10:47:25

Mijn vriend en ik trouwen op 08/09 en we zijn vorig weekend onze trouwringen gaan kiezen bij Wim Meeussen in Antwerpen. Op 18/08 zijn ze klaar en mogen we ze gaan halen. Een 3- tal maanden op voorhand is voldoende denk ik. Veel langer zou ik wel niet wachten.

Groetjes,

Karen

C
15-7-2008
 Meld misbruik19-6-2007 16:45:22

Geachte

Wij hebben onze ringen bij Fede di Oro Izegem besteld. Omdat het om een eigen creatie gaat moet je toch rekening houden met een 2-tal maand. Prachtige collectie met enorm veel keuze (600 trouwringen )en zeer betaalbaar. www.eigencreaties.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...