Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress

15-6-2007 16:26:05
hallo nog 35 dagen te gaan maar nu heb ik al volop stress. hoe het komt weet ik niet want alles is bijna klaar. gisteren zijn we naar onze dj mogen gaan en vanavond mogen we naar de fotograaf. daarna moet enkel nog mijn proefkapsels hebben en nog eens alles goed afspreken met de bloemist. dus zeer veel is dit niet meer. hebben jullie ook zo vroeg stress of ligt het gewoon aan mij?

wie wil kan eens op onze site alles bekijken voor onze trouw en laat gerust een bericht na in het gastenboek

groeten melissa
20.07.2007
http://melissa-kris.bruiloftsite.nl

melissa
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 215

Veroniek

Meld misbruik15-6-2007 17:01:43

Dag Melissa

Bij ons is het ook nog 35 dagen en we zijn ook aan het aftellen!

Wij moeten nog een afspraak maken bij fotograag en DJ, onze misboekjes kopiëren, snoepjes voor aan de kerk uit te delen ineensteken, versiering (pareltjes of bloemen) voor in mijn haar zoeken (proefkapsel heb ik al gehad), cadeau's voor getuigen en ouders zoeken & kopen, hemden voor suite wassen & strijken (hebben voor iedereen hetzelfde gekocht, maar moet dit nog uitdelen e.d.), planning voor de dag maken, menukaartjes maken, taffelindeling en ik denk dat het dit is dat we nog moeten doen...
Mijn vriend moet ook nog gaan kijken voor een bruidsboeket...

Je moet je geen zorgen maken, alles komt in orde! Ik ben normaal ook een enorm grote stress-kip, maar momenteel heb ik er nog geen last van... Zal misschien nog komen!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

chantal
14-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 20:58:41

Dag melissa,

bij ons staan nog 29 dagen op de teller en ik kan ook niet meer van de zenuwen, ik kan niet meer slapen bijna niet meer eten en heb heel veel schrik dat er vanalles gaat misgaan de dag zelf. Je bent dus niet alleen gestresseerd.
Veel succes en geniet van jullie dag.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...