Terug naar overzicht
Dag MelissaBij ons is het ook nog 35 dagen en we zijn ook aan het aftellen!Wij moeten nog een afspraak maken bij fotograag en DJ, onze misboekjes kopiëren, snoepjes voor aan de kerk uit te delen ineensteken, versiering (pareltjes of bloemen) voor in mijn haar zoeken (proefkapsel heb ik al gehad), cadeau's voor getuigen en ouders zoeken & kopen, hemden voor suite wassen & strijken (hebben voor iedereen hetzelfde gekocht, maar moet dit nog uitdelen e.d.), planning voor de dag maken, menukaartjes maken, taffelindeling en ik denk dat het dit is dat we nog moeten doen...Mijn vriend moet ook nog gaan kijken voor een bruidsboeket...Je moet je geen zorgen maken, alles komt in orde! Ik ben normaal ook een enorm grote stress-kip, maar momenteel heb ik er nog geen last van... Zal misschien nog komen!GroetjesVeroniek20 07 2007
Dag melissa,bij ons staan nog 29 dagen op de teller en ik kan ook niet meer van de zenuwen, ik kan niet meer slapen bijna niet meer eten en heb heel veel schrik dat er vanalles gaat misgaan de dag zelf. Je bent dus niet alleen gestresseerd.Veel succes en geniet van jullie dag.