Terug naar overzicht
Wij hebben onze bus gereserveerd bij The London Ceremony Bus. Zij hebben een heel groot aanbod en ik was ook vrij laat nog op zoek naar vervoer, maar zij hadden nog verschillende bussen vrij. Bovendien is de verplaatsing van hen tot bij jou en terug gratis! Hopelijk kunnen zij je helpen!!Groeten, Vanessa
HoiWij nemen een VIP-bus van de maatschappij De Ras: http://www.derasbvba.be/source/wagenpark.php?cid=3 Je moet eens informeren... Ze hebben verschillende bussen ook verschillend per aantal, dus het zou moeten lukken dat ze niets meer vrij hebben hé!Groetjes en succes!Veroniek20 07 2007
Hoi MarianneWij trouwen in Herentals voor de wet en in Noorderwijk voor de kerk.Ik heb altijd in een oldtimerbus willen trouwen, maar ik vond dat zonde van het geld.Dus wilden we gewoon aan familieleden vragen om met de auto te rijden, onze suite telt namelijk ook 12 personen (zonder de bruidskindjes en wijzelf).Tot we naar de trouwbeurs in Antwerpen gingen met de beide moeders en daar op de stand van Friesenhof Bries uit Geel kwamen. Zij verhuren koetsen. Hier was ik niet voor te vinden, omdat de afstand Herentals-Noorderwijk in koets nogal groot is (1u). De beide moeders zagen het echter volledig zitten en wilden ons dit beiden cadeau doen. Dus trouwen we in een koets.Ik weet niet of je dat idee ziet zitten. Anders http://www.friesenhofbries.be GroetjesRebecca11.08.07
Hallo Rebecca,fijn om ook een bruid uit de omgeving te leren kennen. Als de vader een limo erover vindt, zal een koets wel onder dezelfde categorie vallen vrees ik. We zijn er gisterenavond nog geweest en er is niets meer over gezegd maar ik blijf toch zoeken naar iets anders. Hij zou zelfs liefst gewoon te voet gaan. Niet dat ik persé iets chique wil maar qua organisatie leek dit me origineel en praktisch. Mijn oorspronkelijk idee was ook een bus en ik heb al eens gekeken op de site die Vanessa aanraadt. Ik ga er in elk geval eens prijzen vragen denk ik
Ik vind het is jouw trouw en jij kiest.PASCAL