Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vervoer

15-6-2007 13:41:35
Hallo,

ik trouw op 13/10/2007 in Herentals en wij zijn volop bezig met de voorbereidingen. We hadden een limo gehuurd om ons, onze ouders, onze getuigen en de broer van mijn vriend te vervoeren. Hij heeft twee broers en een ervan is getuige, we willen de andere erbij betrekken. Dat zijn wel 12 mensen dan. Dat was goedkoper dan voor iedereen aparte auto's, origineel, iedereen kon mee... Nu blijkt dat mijn toekomstige schoonvader gisteren gezegd heeft dat hij er niet wil inzitten omdat het boven zijn stand is. Ik zit er wel mee. Niet dat ik persé een limo wil, maar het is onze trouw en we dachten voor iedereen goed te doen. Nu heb ik mijn verloofde gevraagd die af te bellen ( zelf durf ik niet ) want ik ga dan toch alleen maar denken aan mijn schoonvader die er tegen zijn zin inzit en al de ambras die er nog voor nodig is. We gaan dus op zoek naar iets anders. Ik dacht aan een bus, ook origineel en iedereen kan mee maar hier vind ik niets over. Hebben jullie tips? Of hebben jullie andere tips over betaalbare wagens?

Marianne

Marianne

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 253

vanessa
1-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 13:45:52

Wij hebben onze bus gereserveerd bij The London Ceremony Bus. Zij hebben een heel groot aanbod en ik was ook vrij laat nog op zoek naar vervoer, maar zij hadden nog verschillende bussen vrij. Bovendien is de verplaatsing van hen tot bij jou en terug gratis! Hopelijk kunnen zij je helpen!!

Groeten,
Vanessa

Veroniek

Meld misbruik15-6-2007 14:07:20

Hoi

Wij nemen een VIP-bus van de maatschappij De Ras: http://www.derasbvba.be/source/wagenpark.php?cid=3

Je moet eens informeren... Ze hebben verschillende bussen ook verschillend per aantal, dus het zou moeten lukken dat ze niets meer vrij hebben hé!

Groetjes en succes!
Veroniek
20 07 2007

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik15-6-2007 21:14:32

Hoi Marianne

Wij trouwen in Herentals voor de wet en in Noorderwijk voor de kerk.
Ik heb altijd in een oldtimerbus willen trouwen, maar ik vond dat zonde van het geld.
Dus wilden we gewoon aan familieleden vragen om met de auto te rijden, onze suite telt namelijk ook 12 personen (zonder de bruidskindjes en wijzelf).
Tot we naar de trouwbeurs in Antwerpen gingen met de beide moeders en daar op de stand van Friesenhof Bries uit Geel kwamen. Zij verhuren koetsen. Hier was ik niet voor te vinden, omdat de afstand Herentals-Noorderwijk in koets nogal groot is (1u). De beide moeders zagen het echter volledig zitten en wilden ons dit beiden cadeau doen. Dus trouwen we in een koets.

Ik weet niet of je dat idee ziet zitten. Anders http://www.friesenhofbries.be

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Marianne

Meld misbruik16-6-2007 11:18:59

Hallo Rebecca,

fijn om ook een bruid uit de omgeving te leren kennen.
Als de vader een limo erover vindt, zal een koets wel onder dezelfde categorie vallen vrees ik. We zijn er gisterenavond nog geweest en er is niets meer over gezegd maar ik blijf toch zoeken naar iets anders. Hij zou zelfs liefst gewoon te voet gaan. Niet dat ik persé iets chique wil maar qua organisatie leek dit me origineel en praktisch. Mijn oorspronkelijk idee was ook een bus en ik heb al eens gekeken op de site die Vanessa aanraadt. Ik ga er in elk geval eens prijzen vragen denk ik

pascal

Meld misbruik17-6-2007 11:18:42

Ik vind het is jouw trouw en jij kiest.

PASCAL

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...