Terug naar overzicht
een voorgerecht soep hoofdgerecht en dessert, gok ik?Dat lijkt me meer dan ok. Als je het dessertbuffet niet hebt meegeteld, dan was het zoals bij ons:Wij gaven twee voorgerechten, sorbet, hoofdgerecht en desserbuffet (5 dus) Achteraf gezien is dat teveel van het goede. Je betaalt veel te veel, de gasten krijgen het toch niet op en je moet je gangen te snel op elkaar laten volgen om nog voor middernacht aan het dansfeest te kunnen beginnen.4 gangen (dessert inbegrepen) is méér dan genoeg. en 1 gang maakt met 100 gasten financieel gezien een hemelsbreed verschil! (lees maar mijn bericht iets verder op de site!)Veel succes nog!
Hoi Sheron,De laatste keer (eind mei) dat wij gaan eten zijn in de Oude Kantien, was het echt niet in orde. Het eten was niet verzorgd en de garcons waren abnormaal onvriendelijk. Bijvoorbeeld: ik bestelde na het eten geen koffie, komt die garcon af met voor iedereen koffies, zeg ik tegen hem dat ik niets besteld heb, zet hij alsnog die koffie op mijn plaats, ik drink hem dus niet uit want heb hem niet besteld, wordt achteraf toch aangerekend op de rekening, heb uiteindelijk hem toch niet moeten betalen na discussie. Als ik iets niet bestel moeten ze u toch niet verplichten om dat te nuttigen??? Vroeger vond ik het daar wel heel in orde, misschien is die garcon er nu niet meer,... Ben je al eens in de Voltaire geweest (ook in Heverlee), dat is vergelijkbaar en volgens mij zelfs ietwat beter dan de Oude Kantien vroeger.Hopelijk heb ik je kunnen helpen,Sadia