Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes 07 07 07

  15-6-2007 11:22:43
Hallo,

het komt dichterbij!!!!
Ik heb soms vlagen van zenuwen en dan weer niet. Mijn vriend en ik dromen er bijna elke nacht van bij mij is er altijd iets mis bvb. kleed is er niet, de mis is verplaatst, iedereen komt niet af jaja!
Morgen (hebben we stiekem te weten gekomen) is onze vrijgezellendag we zijn benieuwd!! Hopelijk valt het weer wat mee.
Moeten jullie nog veel doen? Wij de misboekjes drukken, menukaarten maken, tafelschikking, cadeaus voor de ouders kopen, nog iets kopen voor kindjes, nog iets voor de ringen en kleedje en kostuum nog eens passen!
Ik hoop dat het zowat dat is. Natuurlijk nog zonnebank (heeft nog ni veel resultaat) en mijn gezicht es laten reinigen.

Groetjes en laat iets weten
Natacha
07 07 07

Natacha
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 848


Tineke
13-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 11:47:35

Hallo Natacha,
Wij trouwen de week na jullie. Spannend hé. Ook bij ons is het morgen de vrijgezellendag. Ook dat is weer zoiets om naar te verlangen hé.
Van dat dromen heb ik ook. Ofwel ben ik te vroeg in de kerk, of heb ik mijn jeans nog aan, of heeft mijn ma een fel kleed aan of zo. Maar als ik wakker wordt, besef ik wel altijd dat dit allemaal niet zal gebeuren. Alles zal wel goed lopen.
Nu kunnen we samen hopen op beter weer voor de komende weken.

groetjes

Tine



Lies
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 12:30:24

Hey,
hier ook een 07.07.07-bruidje. Wij moeten bijna niks meer doen. Enkel de menu's nog wat afwerken. Ben nog op zoek naar een mooi doosje voor onze ringen in te steken. Ben ook al onder de zonnebank geweest. Krijg al een mooi kleurtje. Maar ik zeur ook een beetje. Ik heb een bodymilk van Garnier (zonnebloemgele flacon) en die kleurt je huid mooi lichtbruin (er zit een klein beetje bruinen zonder zon in). En hij ruikt heerlijk. Moet je anders eens proberen.
Moet ook nog cadeautjes kopen voor ouders en getuigen.

Groetjes

Heb gelukkig nog maar 2 rare dromen gehad over ons huwelijk.



KARINA
27-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 12:32:50

wij trouwen op 27/07 en ik had pakweg 1 maand geleden ook zenuwen,maar nu is dat voorbij,mijn aanstaande heeft met mij gepraat en is zich een beetje beginnen moeien in de organisatie,ik heb me waarschijnlijk druk gemaak omdat ik het alleen moest doen,maar nu vlot het,alleen moeten wij nog naar de kapper gaan,die ik niet vind :( maar ik maak mij der geen zorgen om,er zal wel een oplossing komen!wij hebben vorige weekend onze trouwringen gaan afhalen en gisterenavond is ons misboekje goedgekeurd door de pastoor,nu moet ik alleen nog bloemen vinden voor in de kerk en dan is alles in orde en is het afwachten.het is bijna niet te geloven,ik denk dan,nog 1 maand en tis bijna zover,het gaat toch snel ze !!!!



Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 12:51:22

Hallo,

wij trouwen ook op 7-7-07. Af en toe ben ik ook zenuwachtig en andere momenten helemaal niet. Wij moeten ook onze misboekjes nog kopiëren en plooien. Ook de menu's nog voor mijn toekomstige zijn kant en mijn kleed nog eens gaan passen. We moeten ook nog de cadeautjes kopen voor onze ouders en iets zoeken om de envelopjes in te steken. Ik denk aan een houten kistje dat ik in de gifi heb gezien. Verder is alles in orde. Gisteren de laatste snoepzakken gevuld voor aan de kerk en vitaminen gaan halen bij de apotheek. Zij gaf me de tip om de avond voor onze trouw enkele druppeltjes sedinal te nemen om rustig te zijn en goed te kunnen slapen. Zij trouwde vorig jaar dus heb ik wat raad aan haar gevraagd. Verder moeten we ook nog verhuizen in deze laatste 3 weken.

Groetjes,

Sarah.

www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 12:54:20

hallo

Ook deze Elke kent het gevoel...
Alleen ik heb geen vlagen ben constant gestresst!!! Niet zozeer om de trouw (een beetje misschien want ik wil dat alles goed zal verlopen) maar meer omdat onze droom van een huis in duigen is gevallen. Wij waren al 1,5 jaar bezig met een nieuwbouwproject en ok ja 1,5 jaar is lang maar er kwam uiteindelijk schot in de zaak. Anderhalf jaar werd een een prijs beloofd (stond jammer genoeg niet op papier hoe ik zaagde) en de projectontwikkelaar bleef deze herhalen zelfs 10 dagen voor onze laatste afspraak!!! uiteindelijk moesten we gaan tekenen en kwam er zo een anderhalf miljoen bij!!!! Woedend, furieus,... er zijn niet genoeg woorden voor hoe ik mij voelde zo bedrogen en belogen!!! Wij waren al 3 jaar aan het zoeken. Tja toen zijn alle opgekropte frustraties dus naar boven gekomen en sindsdien ben ik soms niet te genieten. maar ja ik heb me voorgenomen om mij toe te leggen op onze trouw en de rest (proberen) te vergeten. Je mag ook niet vergeten dat dit toch wel een serieuze stap is die normaal voor de rest van je leven is. En ookal zijn we dan 8 jaar samen, dan vraag je je wel eens af of je de goede beslissing neemt. maar mijn ventje ziet me graag en troost me dus,...dan verdwijnen die twijfels wel weer. Soms denkt iedereen dat het gras aan de andere kant groener is maar dat word ook iets bruiner, je moet moeite doen om het mooi groen te houden he ;-p

Groetjes
El
07/07/07



Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 14:04:49

dag Natasha,

Het komt inderdaad dichterbij, daar hou ik van :-))) Al bij al ben ik nog niet zenuwachtig, ik hoop dat ik het zo kan houden.
Ook nachtmerries heb ik niet dat er iets fout zal lopen, ik heb helemaal niet het gevoel dat iets dringend is dat ik over het hoofd gezien heb.

Het enige wat ik nog moet doen is deze middag de 3e keer mijn jurk gaan passen (hopelijk past hij!), tafelschikking, de planning overlopen met alle betrokken personen: ceremonievervoer, ceremoniemeester, fotograaf, de persoon die komt zingen in de kerk en de bloemist, een gleuf maken in de enveloppendoos, nog eens naar schoonheidsinstituur voor gezicht te reinigen en dat zal het zowat zijn.



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 15:43:26

Heyla,

Ook ik trouw op 7/7/7, prachtige dag :-)
Ik ben er terug helemaal klaar voor, de stress en het verdriet van de afgelopen week is vandaag nog weggebleven, morgen nog een laatste (oorspronkelijk-niet-geplande) proefkapsel laten doen omdat de kapster mijn haren zo kort geknipt had en ze mij nu toch gerust wou stellen dat het nog prachtig ging zijn.

Verder moeten wij nog enveloppendoos maken, en een laatste keer de bloemen voor in de kerk bespreken. Voor de rest is alles in orde normaal gezien.

En ik ben ook nog bezig met zonnebank ja maar ik bruin totaal niet goed... maar dat komt door mijn eczema dus dat is begrijpelijk... doe men best en kben al beetje gekleurd dus is beter dan wit.


Groetjes
Nathalie
http://kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/



K
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 17:33:00

Ik begin soms toch serieus te stressen, nu het zo dichtbij komt...
Wij moeten nog:
- mijn kleed ophalen (morgen!)
- onze plechtigheid in het stadhuis in elkaar steken (we laten vrienden live muziek spelen en teksten lezen)
- de menu kiezen
- tafelverdeling doen
- fotolocaties zoeken
- openingsdans kiezen
Normaal ging ik nog menu's maken, maar dat zie ik niet meer zitten, heb er de tijd niet meer voor...



mieke
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 22:07:17

Hier nog geen zenuwen...

Morgen heb ik mijn eerste pasbeurt.

Ontwerp menukaarten zijn af. Moet nog huwelijksviering boekjes laten kopieren als ik de layout goed gekregen heb.

Ringen moeten nog afgehaald worden.

En zondag gaan we de muziek samenstellen...

Al bij al niet zoveel werk niet meer.

En volgend weekend heeft mijn ventje zijn vrijgezelle weekend in Graspop en ik heb zaterdagavond dan met de meiden mijn vrijgezelle avond...

groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...