Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels???

15-6-2007 11:14:09
Hey bruidjes,

We zijn nu nog 1 jaar ongeveer verwijdert van onze grote dag.
En soms heb ik zo m'n twijfels,
ik heb precies schrik. Ik vraag me af, hadden jullie dit ook, zo lang op voorhand? Of zit er nog iemand zo met die gevoelens? En hoe gaan jullie daarmee om?

Groetjes
Elke
12/07/2008

Elke
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 195

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 11:20:09

ik denk dat dit een beetje normaal is ze. int begin denk je doe ik er wel goed aan,...?

Maar naar gelang je met de voorbereidingen bezig bent komt de zekerheid hoor.Als je blijft twijfelen, dan is er toch iets aan de hand.

Maar ik zou me nu nog geen zorgen maken hoor

het is een heel plezante periode

Mieke
22/09/07

Lies
30-6-2007
 Meld misbruik15-6-2007 11:23:49

Dag Elke!

maak je geen zorgen, ik denk dat iedereen wel van die dipjes heeft... Bij de ene al langer dan de ander, of op hele andere momenten.
Het is ook een enorme stap die je met z'n tweeën neemt, dus is het logisch dat je soms wat bang wordt dat het de verkeerde keuze is, of dat je te snel gaat...
Bij ons was dat ook, maar geen jaar op voorhand, eerder heel dichtbij: de maand en week voor de wettelijke trouw was echt een hel: heel veel twijfels en ruzie... Maar nu (2 juni zijn we voor de wet getrouwd) is het heerlijk! Het voelt zo juist en goed aan... en we kijken enorm uit naar onze grote dag op 30 juni! Onze viering en het feest gaat het dan helemaal afmaken!
't is echt niet leuk, die moeilijker periodes, maar ergens doen ze je achteraf altijd wel weer beseffen hoe goed jullie het samen hebben. Wij probeerden altijd maar te blijven praten met elkaar, hoe moeilijk of pijnlijk dat soms ook was. De ander horen zeggen dat ie twijfelt of hij wel de juiste keuze maakt, kan je zod diep vanbinnen raken... Maar als je erover praat, en de twijfels vooral toelaat, dan geraak je er wel doorheen. En dan besef je dat het erbij hoort... Achteraf klikt allemaal weer eens zo goed in elkaar...

Maak je maar geen zorgen, laat de twijfels er even zijn... uiteindelijk komt het wel goed!

Lies
2 en 30 juni

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 11:32:38

Hallo,
Ik sluit me ook bij Lies aan en ik herken die twijfels ook... in vlagen... ik heb dat ook al maanden geleden gehad en af en toe duiken ze weer op. Bij mij is het idd de schrik van het onbekende: nu is het allemaal leuk en goed, maar gaat het zo blijven enz.
Net zoals Lies zeg ik dat ook aan mijn vriend, bespreek ik mijn angsten en twijfels... het is niet gemakkelijk om dat te doen, maar ik heb geleerd dat dat mij wel helpt. Er niet over spreken, versterkt de twijfels en angst alleen maar bij mij... en van mijn vriend krijg ik altijd de feedback dat hij voelt dat ik hem graag zie ook al laat ik dat in sommige periodes niet zo overduidelijk blijken...
Dus, wees gerust, volgens mij komt dit bij heel veel mensen voor!
Lieve groetjes
Caroline

mieke
1-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 11:47:37

Hey Elke,

ik heb in het begin ook af en toe twijfels gehad. Niet echt in het begin, de eerste weken was ik te veel in de wolken. Maar een paar weken later, toen we alles begonnen te regelen en het af en toe is een beetje tegensteekt... Niet dat ik twijfelde aan mijn vriend, maar wel of dat trouwen echt wel zo nodig was. Maar nu, nog een dikke twee maanden te gaan en alle twijfels zijn weg! Ik heb er echt zin in! Alle voorbereidingen vallen in de plooi en ik ben er echt klaar voor om mijn ventje zijn 'vrouwtje' te worden...
Vele groetjes,
Mieke

Elke
12-7-2008
 Meld misbruik15-6-2007 13:04:58

Ben ik blij, dat ik niet de enige ben :-)
Enorm bedankt allemaal!

Elke
10-5-2008
 Meld misbruik15-6-2007 14:59:19

Hey Elke,

Bij mij was het precies zoals Mieke al aangaf. Eerste weken na het aanzoek liep ik op wolkjes en daarna kreeg ik ook twijfels. Heeft bij mij maar even geduurd. Nu geniet ik terug ten volle van de voorbereidingen.

Groeten,

Elke
10/05/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...