Nu Online
Momenteel zijn er 40 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik wil iedereen bedanken

  15-6-2007 8:42:08
Hi mede-bruidjes,

Morgen is het eindelijk onze grote dag, hier hebben we zo lang naar uitgekeken.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de goede tips en jullie luisterende oor, want ik heb meer dan eens mijn hartje hier op het forum kunnen luchten.

Ik ga hier ook nog regelmatig komen terugkijken, want ook al heb ik tijdens de voorbereidingen meer dan 1 keer een traantje gelaten, het was een hele leuke tijd.

En nog dit berichtje aan de bruidjes die aan het begin staan van hun voorbereidingen, probeer er echt van te genieten en je niet te druk te maken om wat soms gezegd zal worden door familie of vrienden. Het is jullie dag en doe vooral waar jullie zin in hebben.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

Véronique
16-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 1127


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik15-6-2007 8:45:18

Hoi Véronique, geniet ervan morgen he !!
Je zal morgen stralen en het zal een prachtige dag worden.
Geniet van de dag, maar ook van elkaar !!

Alvast dikke proficiat !

Sarah
15*09*07



Veerle

 Meld misbruik15-6-2007 8:56:15

Hey Véronique,

veel plezier morgen en geniet van alles en iedereen op jullie dag!
Je zal stralen!!
We zullen allemaal heel hard aan je denken morgen!!!

Vele groetjes,

Veerle
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl



An
16-6-2007
 Meld misbruik15-6-2007 8:59:26

Hallo

Ja,morgen zal het een leuke dag worden (wij trouwen ook :)), alleen het weer ziet er niet zo best uit, voor de moment geven ze "regenbuien over heel het land met kans op onweer". Hopelijk hebben die weermanne het allemaal mis! :)
Succes morgen!



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 9:04:18

Hey!

Succes morgen! Maak er een stralende dag van en geniet vooral!

Vergeet alle zorgen, ook als er iets kleins misloopt, maar dat gaat niet gebeuren!

Je wordt een stralende bruid morgen!

Laat ons zeker een verslagje na als je terug tijd hebt :-)
Ik ben alvast benieuwd en nog vele anderen ook...

Groetjes
Nathalie
07/07/07



Els
31-8-2007
 Meld misbruik15-6-2007 9:12:56

Hey Véronique,

Geniet van de dag! En hoe klein of hoe groot de zonnestraal is die er morgen zal zijn: denk maar dat ze er speciaal voor jullie is!

Alvast gefeliciteerd!!

Els
31/08/07



Tine
14-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 9:40:30

Hoi Véro,
Je moet vooral genieten morgen, en alle miserie en traantjes vergeten. Je trouwt met de man van je dromen, het wordt zeker stralend weer (ik heb morgen mn vrijgezellendag) en van mottige schoonmoeders en -zussen moet je je nooit geen sikkepit meer aantrekken...
Enjoy!!!
Lieve groetjes en een dikke proficiat alvast!
Tine www.14juli.bruiloftsite.nl



Lies
27-10-2007
 Meld misbruik15-6-2007 9:51:26

Hey Vero,

Al een dikke, dikke proficiat voor morgen!
Geniet ervan, laat het je overkomen!
Het wordt een prachtige dag!

Groetjes

Lies



sofie

 Meld misbruik15-6-2007 10:01:15

Hallo Véronique,

Na maanden van voorbereiden is het eindelijk zover! Morgen is jullie grote dag aangebroken! Jullie zullen stralen, daar ben ik zeker van!
Geniet van JULLIE dag en daarna van jullie huwelijksreis.

Laat ons zeker weten hoe het is geweest. We zijn ook benieuwd hoe je eruit zal zien, dus misschien achteraf een foto plaatsen op jullie website!

Sofie



Jessika
27-7-2007
 Meld misbruik15-6-2007 10:28:17

Hey!!

Ook van mij heel erg veel succes gewenst voor morgen! Kruip vanavond vroeg onder de wol, probeer wat te rusten want morgen is het JOUW dag (geef toe, je staat toch een beetje meer in de belangstelling dan hij he :-p )!!! Ik typ dit met een zonnetje op mijn snoet (het ging toch regenen?!) dus met dat weer komt het wel goed!
Jij ook bedankt voor al je tips, steun, soapachtige verhalen (grapje), enne ... tot gauw!

Liefs, Jessika 27/07/07



Veroniek

 Meld misbruik15-6-2007 10:42:40

Hoi Véronique,

Hier een berichtje van een vlaamse naamgenote ;o)

Vandaag is jullie dag! Geniet er met volle teugen van en we verwachten wel een berichtje hoe het geweest is ;o)

SUCCES!
Veroniek
20 07 2007



Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik15-6-2007 10:50:34

hey Véronique,

Alvast een heel dikke proficiat en ik wens jullie het allerbeste in jullie verdere leven samen!
Maak er een zalige dag van!

Nog bedankt voor de tip, ik sta aan het begin van de voorbereidingen en zal zeker je raad in gedachten houden!

groetjes,
Ilse
mei 2008



lien
23-2-2007
 Meld misbruik15-6-2007 12:04:41

Hey Véro,

Jaja, morgen is het zover! Geniet er met volle teugen van! Bedankt ook voor al je reacties op het forum, niet alleen jij zal veel aan dit forum gehad hebben, maar ook wij hebben zeker veel aan je reacties gehad! Kom zeker nog eens terug kijken, en vergeet vooral niet om ons een verslagje na te laten van jullie dag!! Reuzebenieuwd!!

Vele groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik15-6-2007 12:47:03

Hey Vero,

ik kan maar één ding zeggen : geniet ervan!!!!

Een vriendin van mij trouwt vandaag en gisteren voorspelden ze een ganse dag regen en onweer voor vandaag, maar kijk, het is al 12u gepasseerd en de zon schijnt nog steeds ... Het zal dus morgen ook wel in orde komen!!!!

veel plezier morgen en alle verdere dagen met je MAN ;-)

Elke



annelies
9-6-2007
 Meld misbruik15-6-2007 13:42:32

Hallo Véro,
Geniet ervan morgen! Wij zijn vorige week zaterdag getrouwd, en toen werd er hetzelfde weer voorspeld, en toch heeft de zon geschenen! Niet op letten, en zelf als het regent: je zal een fantastische dag beleven.
Veel succes,
Annelies
al 6 dagen gehuwd...



Elke
10-5-2008
 Meld misbruik15-6-2007 14:55:45

Véronique,

Geniet er met volle teugen van!

Groetjes,

Elke 10/05/08



Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik15-6-2007 15:03:51

Hey Véronique

Geniet van jouw speciale dag, hopelijk komen morgen al je dromen uit en zal de zon stralen!

Groetjes en proficiat alvast

Sophie
18/04/2008



Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik15-6-2007 16:52:04

Hey,

een dikke proficiat, ik hoop dat alles vlot verloopt. Je was een vaste bezoeker van het forum hier en ik hoop dat je dat nog even blijft. Ik kijk al uit naar het verslagje van jullie dag. Alvast een dikke proficiat met jullie huwelijk. Tot binnekort.

Groetjes,
Isabel
110807



bieke
18-5-2007
 Meld misbruik15-6-2007 16:53:36

hey meissie,
laat het morgen een superstralend dagje worden hè. We duimen mee voor de zonnestraaltjes. Enne... je weet het hè: nadien een verslagje en een fototje mag je ook altijd meesturen naar mij!
Ben benieuwd...

dikke kus en heel veel plezier gewenst!
Bieke
proficiat hè.



valerie
7-6-2008
 Meld misbruik15-6-2007 17:21:16

hey,

Geniet er morgen met volle teugen van! Probeer om er ook even met zijn tweetjes tussenuit te glippen zodat je ff samen kan stilstaan bij die dag en kan genieten.

Ik zal morgen heel hard duimen voor een stralende zon ;)

Valerie



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik16-6-2007 6:32:08

dag Véro

amai, toen ik je gisteren zei dat ik weinig zenuwen had , des te meer nu-hopelijk heb jij er minder
Maak er een schitterende dag van en geniet van alles en elkaar

Liefs
Christel
ook voor vandaag :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...